Forum

Topic: 3 X meer preoders voor PS4 tegenover XB1 !

Anoniem's avatar

Ik lees net op www.ng-gamer.nl dat er 3x meer preoders zijn bij Game Mania voor ps4 .

Ik plaats de directe link http://www.ng-gamer.nl/nieuws/27268/1/Al-driemaal-meer-pre-orders-voor-de-PS4-tegenover-Xbox-One-aldus-Game-Mania?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Mijn vraag aan jullie kan MS de zaken in de komende maanden nog keren ?

Ondertussen had ik het al eens over de manier van werken van de XB1 tegenover een verkoper bij de lokale Game Mania
Hij wist me te vertellen dat ze bij MS eventueel het beleid over de 2de hands games willen herzien want zoals iedereen al zal weten hebben er al ontslagen gevallen 1 u na E3 .

Een VB van een ontslag id die van de web en persverandwoordelijke die kreeg een vraag : Wat moeten we dan doen als in sommige landen het internet nog niet voor de volle 100% doet en soms langer dan 24u uitvalt ?.
De persoon die ik al eerder vernoemde gaf een knallend antwoord op deze vraag .
Dan moet de verhuizen uit zo een apeland !!! of je de nieuwe 360 kopen .

Dus vraag ik aan jullie kan MS dit nog goed maken ( 2de handsgames ) ? .
2de vraag want vinden jullie van dit antwoord gegeven door de ontslagen MS medeweker ?

Bron MS ontslagen Gametrailer of gamesot.com
Bron preorders ” ik heb een directe link geplaats ”
Bron site staat in het topic .
Plaats een reactie op mijn vragen .

Vraag 1 antw : Ik denk dat het te laat is om hun 2de hands beleid te herzien en enige wat nog positief kan komen vanuit MS xb1 is hem ook aan 399 plaatsen of 350 eu .

Vraag 2 antw : Daarop kort , niet alleen de onbeschofte medewerker maar ook een die op de persconferencie op het poduim klom mag ook ontslagen worden !

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Microsoft kan het misschien nog wel aanpassen maar dat gaat de publieke opinie zeker niet doen veranderen

  2. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Die always online systeem (…) echt.
    Zelfs in nederland heb ik plekken waar ik er last van zou hebben, we hebben een recreatie huisje met enkele jaren erfpacht, daar gaan we 1x in de drie weken naartoe omdat we dan alle niet hoeven te werken om daar eventjes tot rust te komen. Geen telefoon, deurbel, naaste buren en geen internet.

    Zelfs daar zou ik dan niet kunnen gamen, laat staan als we in de zomervakantie enkele weken gaan!

  3. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Veranderen… ligt er denk ik een beetje aan of er ook externe bedrijven en afspraken zijn gemaakt met heel dat systeem van ze.

    Maar ze hebben al een aardig steek uitgedeeld aan hun eigen fanbase!.
    Dus al zouden ze het terug draaien. Dan is de vraag
    , wordt het ze vergeven?.

  4. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ein Volk, Ein Reich, Xbox Ein.

    (Sorry voor deze Nazi grapje, het kwam ineens bij me op.)