Forum

Topic: Ps3 op Pc Monitor

Anoniem's avatar

Sinds mijn lcd tv stuk is, moet ik het dus doen met een sdtv tot dat mijn andere tv weer gemaakt is :S
Ik wil dus mooier beeld, en ik had ergens gelezen dat je de ps3 kan aansluiten op je pc monitor met een hdmi to dvi kabel.. Dus ik zo’n kabel kopen, aansluiten, maar dan staat er: Dvi input signal out of range

Ik snap dr niks van, heeft iemand een oplossing?

O ik heb een: Lg Flatron L1710B

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 28 XP
    Bas Timmers's avatar

    Heb je al geprobeerd om je PS3 te resetten. aan/uit knop voorop ingedrukt houden wanneer
    je m aanzet.

  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Aha daar was ik dus op zoek naar,, een dvi kabel:D kan ik dus ook ff kopen zodat ik toch in HD kan gamen ipv op een irritante SD tv… Hoe door is zo een kabel???

  3. 96 XP
    Rocco's avatar

    Denk tegen de 20 euries

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    aan 1 kant HDMI , aan andere kant DVI?
    DVI , is dat die aansluiting die monitoren hebben voor op de PC aan te sluiten?
    http://www.jdr.com/interact/..%5Cimages%5Cproducts%5CC%5Ccbl-hdmi-dvi.jpg

  5. 13 XP
    Dre-S's avatar

    Ik heb hem gekocht voor 13.50, maar had ook 6.95 verzend kosten.. Ik heb geprobeerd om het systeem te resetten, maar dan moet je toch 3 bliebjes achterelkaar horen? en als ik hem inhoud wanneer ik hem aanzet gaat het systeem gelijk erna weer uit :S

  6. 29 XP
    Ultrax's avatar

    Sluit hem weer aan op de tv, kies de juiste resolutie en slaat hem weer aan op je monitor. Ik heb ook nog zo’n kabel liggen, dus als iemand interesse heeft?

  7. 13 XP
    Dre-S's avatar

    heb dr niet echt verstand van, dus in welke resolutie moet ie dan, en hoe doe ik dat?

  8. 29 XP
    Ultrax's avatar

    heb dr niet echt verstand van, dus in welke resolutie moet ie dan, en hoe doe ik dat?

    Mijn 22 inch monitor, heb ik is een keer voor de fun aangesloten, ben erachtergekomen dat hij als enigste grote de 1020i niet ondersteund. 1020p of 720p wel. Dus sluit hem aan op de tv weer ga naar beeldscherm optie, verander de uitvoer naar 720 of 1020p en sluit hem opnieuw aan op de monitor.

    Maar dat resette wou je doen zodat je hem toch op de pc monitor kon aansluiten?

  9. 454 XP
    arwin1993's avatar

    gewoon eerst op 720 p zetten en dan automatisch laten zoeken en dan kom je op de hoogste resolutie die je monitor aan kan

  10. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Sinds mijn lcd tv stuk is, moet ik het dus doen met een sdtv tot dat mijn andere tv weer gemaakt is :S
    Ik wil dus mooier beeld, en ik had ergens gelezen dat je de ps3 kan aansluiten op je pc monitor met een hdmi to dvi kabel.. Dus ik zo’n kabel kopen, aansluiten, maar dan staat er: Dvi input signal out of range

    Ik snap dr niks van, heeft iemand een oplossing?

    O ik heb een: Lg Flatron L1710B

    Je beeldscherm ondersteund GEEN HDCP waardoor je GEEN HD content kan afspelen op je PS3. HDCP is een soort beveiliging om tegen kopieën te gaan. Het enige wat je er tegen kan doen is je beeldscherm resolutie op 480i/576i te zetten.

  11. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Mijn 22 inch monitor, heb ik is een keer voor de fun aangesloten, ben erachtergekomen dat hij als enigste grote de 1020i niet ondersteund. 1020p of 720p wel. Dus sluit hem aan op de tv weer ga naar beeldscherm optie, verander de uitvoer naar 720 of 1020p en sluit hem opnieuw aan op de monitor.

    Maar dat resette wou je doen zodat je hem toch op de pc monitor kon aansluiten?

    1020i , bestaat dit?
    dacht dat er alleen deze waren:

    -576p
    -720p
    -1080i
    -1080p

  12. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Alle getallen tot en met 2000 is er tot nu toe 😛 dus zelfs 1984p bestaat 😛 maar de meesten die voorkomen zijn 576p 720p 1080i/p.

  13. 29 XP
    Ultrax's avatar

    1020i , bestaat dit?
    dacht dat er alleen deze waren:

    -576p
    -720p
    -1080i
    -1080p

    Dan typte ik het gewoon fout, je weet wel wat ik bedoel, 1080 dan, weet ook niet alles uit mijn hoofd.

    Maar helaas zou de topicstarter het met dezelfde res moeten doen als op zijn oude tv.

  14. 13 XP
    Dre-S's avatar

    Je beeldscherm ondersteund GEEN HDCP waardoor je GEEN HD content kan afspelen op je PS3. HDCP is een soort beveiliging om tegen kopieën te gaan. Het enige wat je er tegen kan doen is je beeldscherm resolutie op 480i/576i te zetten.

    Dus dan moet ik mn ps3 aansluiten op mn tv, en dan op 480i/576i zetten.. Maar dat helpt dus geen ruk, omdat het dan nog niet in hd is..
    Jammer, dan maar wachten tot mn hd tv gemaakt is 😉