Forum

Topic: H-Hour World Elite

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

Een kort vraagje, op http://www.kickstarter.com/projects/1687497632/h-hour-worlds-elite-0/posts/510373 kan je geld doneren voor de reboot van de socom serie maar dan onder de naam H-hour.

Nou is mijn niet geheel duidelijk als de $200.000 niet bereiken
Of het spel dan er toch komt omdat ze dan een x aantal dontaties hebben,
Of dat die dan helemaal niet komt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Als het doel niet gehaald wordt, dan komt het spel niet en wordt het gedoneerde geld teruggestort naar de donateurs. Ik ga niet doneren want ik ben nooit een fan geweest van Socom, snap ook niet dat een reboot nodig is want er was een tijdje terug nog een socom uitgekomen?

  2. 113 XP
    mrwhoopy's avatar

    Het doel van $200.000 is gehaald,
    dus voor de die hard socom fans onder ons waaronder ik zelf
    we kunnen ons weer uren vermaken met de koning der shooters!!!!!!!!!

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nice. 🙂

    Zal alleen nog wel een hele tijd duren voordat de game uit komt. 😉

  4. 113 XP
    mrwhoopy's avatar

    Ik las ergens een maandje of 5.

    Maar wel blij dat Socom onder een nieuwe naam een restart krijgt,
    want de delen die op de ps3 verschenen zijn waren echt bug nouja Confrontatie ging dan nog wel daar had je de oude levels tenmiste nog, maar special forcess was helemaal niks,

  5. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    De laatste SOCOM op de PS3, Socom 4 Special Forces dacht ik, vond ik.behoorlijk.goed. Ik.heb me er behoorlijk wat uren mee vermaakt. Echt een.leuke third person shooter. Maar inderdaad wel mooi om te zien dat er een.vervolg komt!