Forum

Topic: [OOT] The Division

Anoniem's avatar

The Division

Een MMORPG, ontwikkeld door Ubisoft Massive. Het hoort bij de Tom Clancy series en wordt gepubliceerd door Ubisoft. Het draait op de Snowdrop Engine, hiervan weten we nog niet veel.

The Division is geïnspireerd op Directive 51 en Operation Dark Winter, gebeurtenissen die duidelijk maken hoe kwetsbaar we zijn. In het spel verspreid een ziekte zich op Black Friday wat ervoor zorgt dat Amerika in 5 dagen ineenstort. The speler maakt deel uit van een groep die moet redden wat er te redden valt, deze groep heeft nog geen naam gekregen. Dit allemaal in een reusachtige multiplayer wereld, waarin je het opneemt tegen je vrienden, de computer en andere spelers.

De releasedatum is onbekend, maar er wordt gespeculeerd dat The Div pas in 2014 uitkomt.

Gameplay en screenshots:

http://www.youtube.com/watch?v=O_j9uKBmUEk

Lees hier wat PSX over The Division schreef!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb erg veel zin in deze game! Lijkt me echt een geweldige MMORPG. 😀 Ben erg benieuwd, helaas moeten we nog een tijdje wachten. Hij komt waarschijnlijk pas najaar 2014.

  2. 8830 XP
    7th-son's avatar

    kan haast niet wachten op deze game! word geweldig!
    vooral het feit dat het ook meteen een MMORPG is, maakt het erg kompleet

  3. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik kreeg deze trailer voor me neus door een vriend, hij zei tegen me dat het het vetste spel op de E3 was en ik kan het niet beter zeggen! Voor mij was dit de grote winnaar van de E3. Ik had niet verwacht dat Ubi met zo’n aankondiging zou komen

  4. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Dit is voor mij ook de E3 winnaar, en op de 2e plek BF4.
    Ik ben echt heel benieuwd hoe dit spel in zn werk gaat, het wordt een unieke ervaring 🙂

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dit is zeker een E3 winnaar, onverwacht ook nog. Ik ben even enthousiast voor The Division als voor Battlefield 4. 🙂 Het zal een geweldige nieuwe (RPG) ervaring worden zoals een FPS game deze niet kan aanbieden.

  6. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Ziet er wel heel kick uit!. Zeker als mmorpg super man.

    eerste keer dat ik er nu wat over hoor

  7. 362 XP
    Coelers's avatar

    Dit lijkt echt een hele gave game te gaan worden. Ik ben erg benieuwd.

  8. 53 XP
    optiflex's avatar

    Toen hij de deur dichtdeed van de auto was ik verkocht.

  9. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Toen hij de deur dichtdeed van de auto was ik verkocht.

    Ja dat liet echt zien dat de hoeveelheid detail voor Ubisoft heel belangrijk is, ben benieuwd watvoor details er verder in gaan zitten!

  10. 496 XP
    T_inus's avatar

    Ik speel zelden multiplayer, maar ik weet zeker dat ik deze helemaal dood ga spelen, ik ben echt verkocht!

  11. 5 XP
    MCMartin's avatar

    Haha, deze game is gewoon TE BRUUT. Multiplayer op de PS3 speel ik niet heel vaak, maar deze gaat inderdaad grijs gedraaid worden!