Forum

Topic: PS4 games gaan 60 eu kosten !

Anoniem's avatar

Ik heb juist gelezen dat PS4 games 60 Dollar gaan kosten dat is gelijk aan de prijs van een XB1 game .
Ik denk dan dat het Dollar teken gelijk staat met de Euro .
Ik vind dit een scherpe prijs bij een release PS4 !

Wat is jou mening ? .

Bron Evilgamers

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 369 XP
    poolOOvision's avatar

    Eerst zien en dan geloven. Ik bestel altijd mijn spellen bij amazon UK, scheelt ongeveer 15 euro op een ps3 game. Maar de prijs van ps4 spellen is daar toch fors hoger met 54 pond dan ps3 games. Ik hoop dat sony met de prijzen van de xbox1 games mee gaat en inderdaad 60 gaan kosten.

  2. 2457 XP
    peyj's avatar

    Normale prijs. Meeste games kosten nu ook tussen 50 en 65 euro. Waarschijnlijk wordt 60 de advies prijs en zullen bepaalde winkels er wel onder gaan zitten. Ik wacht op een mooie bundel (liefst met twee games) dan ga ik pre-orderen.

  3. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Eerst zien en dan geloven. Ik bestel altijd mijn spellen bij amazon UK, scheelt ongeveer 15 euro op een ps3 game. Maar de prijs van ps4 spellen is daar toch fors hoger met 54 pond dan ps3 games. Ik hoop dat sony met de prijzen van de xbox1 games mee gaat en inderdaad 60 gaan kosten.

    Daar ben ik ook bang van gisteren heb ik even op Amazon UK Wacht Dog voor ps4 gepreordert voor 55 pond, free verzending genomen en bereken aan de huidige koers , ik kwam aan 64.89 eu en zoals jij al aangaf games zijn goedkoper in de UK .

  4. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    da was al heel lang bekend..

  5. 5795 XP
    tyger1's avatar

    da was al heel lang bekend..

    OK bekend voor de XB1 want ik weet het van vandaag maar , best mogelijk hoor dat het al reeds gekend was . Maar moeilijk te geloven 60 eu , GM plaatst ps3 games nu soms nog aan 69 eu ( in Belgié ) .
    En ik heb juist The last of us ( Ellie editie ) aan 79 eu gekocht bij Media Markt , standaard prijs gewone editie 60 eu ( GM & Media Markt )

  6. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    De prijs verandert niet, aangezien de productie alleen maar goedkoper wordt. Het programmeren is vele malen simpeler vergeleken met de ps3 en met de nieuwe specs is er veel minder tijd nodig voor optimalisatie. Het medium is nog steeds hetzelfde (blu-ray), dus het is ook niet alsof dat de kosten omhoogbrengt.

    De ps4 is nog niet eens uit, dus geef het alsjeblieft wat tijd voor de prijzen omlaag gaan. Veel PS3 games hebben inderdaad ook een adviesprijs van €70 wanneer ze uitkomen, maar niemand houd zich daar in NL aan aangezien dat een belachelijke prijs is. Weet niet hoe het met andere landen zit.