Forum

Topic: bf3 ruilen

Anoniem's avatar

Ik ben vast niet de enige, maar ik heb bf3 en ps plus. Nu zag ik dat ik de digitale versie van bf3 gratis krijg dus wil ik mijn cd’tje van bf3 graag te ruil aanbieden. Als iemand een leuk aanbod heeft hoor ik het. Ik ruil mijn games liever dan dat ik ze verkoop, zo kom ik soms aan wel leuke games 😛

Ik hoor eigenlijk ook op de trusted list door een deal met HellFalcoN-, maar toen had ik geen zin om mezelf op die lijst te laten zetten.

Laurens

-edit-
Het liefst ruil ik pas op het moment dat bf3 in ps plus staat, of er vlak voor.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 28 XP
    Wu-rag3n's avatar

    waarvoor zou je hem willen ruilen ?

  2. 253 XP
    lauwie's avatar

    waarvoor zou je hem willen ruilen ?

    Ik krijg in juli de digitale versie gratis via ps plus. Dan heb ik de cd niet meer nodig en kan ik het spel ruilen. Ik ruil liever dan verkopen aangezien bf3 nu toch al voor 20 euro verkocht wordt en dmv ruilen kom je nog eens leuke verrassende spellen tegen.

  3. 28 XP
    Wu-rag3n's avatar

    Dat begreep ik 😛

    Ik bedoelde meer in welke games ben je geïnteresseerd ?

  4. 253 XP
    lauwie's avatar

    ohh zo haha. De meeste genre’s heb ik al via ps plus, dus ik weet niet echt wat ik zoek.

    Een race game lijkt me wel vet, de laatste race game waar ik me echt mee vermaakt heb was dirt 3 (al een tijd geleden).Portal 2 lijkt me ook erg leuk, en ik heb nog nooit een assassin creed gespeeld dus dat zou ik ook wel eens willen proberen.

  5. 28 XP
    Wu-rag3n's avatar

    De assassin’s creed spellen zijn bij mij, jammer genoeg, al de deur uit. Ik heb qua race spellen alleen Gran Turismo 5.

  6. 253 XP
    lauwie's avatar

    gran turismo heb ik al, vond het ook niet zo’n heel leuk spel. Heb jij toevallig operation flashpoint? (ik dacht dat het zo heet). Ik probeer 2 copies in handen te krijgen. Een maat waarmee ik veel game is binnenkort jarig.

  7. 28 XP
    Wu-rag3n's avatar

    Sorry, heb ik niet. Ik heb resistance 2, Infamous 2, Quake Wars.

  8. 253 XP
    lauwie's avatar

    geen van die games lijken me leuk, en infamous 2 heb ik al… Jammer

  9. 417 XP
    Omer58's avatar

    Kan je nog wel online want je moet ook nog een online pass hebben he?
    Of is dat inmiddels gratis geworden???

  10. 224 XP
    jiang153's avatar

    Wil je ruilen tegen Lost Planet 2?

  11. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    en ik heb nog nooit een assassin creed gespeeld dus dat zou ik ook wel eens willen proberen.

    AC2 was een tijd geleden gratis voor plus, of had je toen nog geen plus?

  12. 253 XP
    lauwie's avatar

    AC2 was een tijd geleden gratis voor plus, of had je toen nog geen plus?

    Ik heb al een tijdje plus (sinds kerst vorig jaar), ik denk dat ik die dan gemist heb :(.

    Lost planet 2 heb ik een keer bij een maat van me gespeeld en viel niet echt in mijn smaak (A).

    Omer58 maakt wel een punt. Ik dacht dat ea ophield met de online pas, maar ik weet niet of dat ook voor bestaande games teld, weet iemand dat???

    Games die mij leuk lijken:
    Medal of honor (ja na al dat gezeur van iedereen ben ik wel benieuwd haha)
    nfs shift 2
    operation fleshpoint red river
    sniper 2 ghost warior

  13. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Omer58 maakt wel een punt. Ik dacht dat ea ophield met de online pas, maar ik weet niet of dat ook voor bestaande games teld, weet iemand dat???

    Ja, zou wel moeten. Weet niet of het voor alle oude games al is doorgevoerd (vorige week bijvoorbeeld nog niet voor NFS:Hot Pursuit, wist een maat me te vertellen die het spel van me geleend heeft), maar dat gaat wel gebeuren.

  14. 119 XP
    JordanMaster's avatar

    Als je wilt weten welke online passen gratis zijn en welke niet, kun je nog altijd de Store checken via de browser: https://store.sonyentertainmentnetwork.com

    BF3 online pass is gratis. AC2 is nooit gratis geweest voor Playstation Plus.