Forum

Topic: [GEZ][PS3] The Elder Scrolls V: Skyrim Collector’s Edition

Anoniem's avatar

Hallo,

Zoals jullie vast niet hadden kunnen opmaken uit de titel ben ik op zoek naar de Collector’s Edition van Skyrim voor de PS3. Dit is dus de editie met het Alduin beeldje. Ik weet dat deze in de aanbieding is geweest bij de Gamemania, maar helaas was deze bij geen enkele Gamemania bij mij in de buurt te krijgen. Ik weet dus ook dat ie daar voor €30 te krijgen was. Probeer hem dus niet voor €80 aan mij te verkopen. Over de prijs is te onderhandelen.

Ik ben pas volgende week in staat om te bepalen, maar ik dacht ik maak vast een oproep. Graag een PM sturen, dan zie ik het eerder!

Bij voorbaat dank!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1058 XP
  2. 2457 XP
    peyj's avatar

    Nieuw voor 55 euro bij 12 game ;). Vind ik een net prijsje hoor.

    @vloetje, je was me iets te snel voor :P.

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Je mag de standaard editie Skyrim wel van me kopen, 30 eu 😉

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Je mag de standaard editie Skyrim wel van me kopen, 30 eu 😉

    Haha, hij vraagt juist om de versie met het beeld :P. Ik had die bijna zelf gekocht als ik de ruimte ervoor had..

  5. 119 XP
    JordanMaster's avatar

    Je mag de standaard editie Skyrim wel van me kopen, 30 eu 😉

    Haha nee sorry, ben alleen op zoek naar de Collector’s Edition.

    Opzich wel een nette prijs van 12Game. Ik wacht alleen nog ff af of iemand anders een aanbieding doet.

  6. 119 XP
    JordanMaster's avatar

    http://www.psx-sense.nl/125521/zondag-budgetdag-collectors-editions-19-mei/

    de eerste!

    Ja dat was het probleem juist. Geen enkele Gamemania bij mij in de buurt heeft m nog op voorraad en/of kan m nabestellen. Daarom zoek ik het op de tweedehands markt, wil ik nog bij die prijs in de buurt komen.

    Het is geregeld. Hier kan een slot op.