Forum

Topic: welke externe HDD ??

Anoniem's avatar

hey ,

Ik wil graag een externe hdd voor mijn ps3 hebben zodat ik bestanden van mijn pc erop kan afspelen-erop zetten. Maar op sommige site’s staat dat je dan een FAT32 hdd moet hebben, maar daar kan je geen hele films op zetten en afspelen toch? Dus mijn vraag is, kan je films op die externe zetten (HD of DVD films,gedownload:devil_glass:)en afspelen op je ps3 /op de interne hdd van je ps3 zetten?
kunnen jullie anders ff een linkie geven naar eentje waarmee dat wel gaat lukken ?
alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 137 XP
    Yavar's avatar

    Als je een externe HDD wil aanschaffen en deze op je PS3 wil aansluiten dan moet het inderdaad als FAT32 geformatteerd zijn. Op een FAT32 bestandssysteem kunnen de bestanden maximaal 4 GB groot zijn. Je zou dus alles wat kleiner is dan 4 GB af kunnen spelen ja. Of je moet je films splitsen in meerdere delen.

    Op www.alternate.nl kan je er eentje bestellen.

  2. 5 XP
    //TypeS//'s avatar

    Ik ben van plan de Western Digital externe HDD te bestellen.

    Het gaat om de Western Digital Externe Harddisk 320GB 2MB USB2.0, WDME3200TE

    http://www.kieskeurig.nl/harde_schijf/western_digital/my_passport_essential_320gbusb20/specificaties/214155/

    Iemand goede ervaring hiermee?

  3. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik vind hem een beetje duur voor maar 320 GB :O

  4. 8837 XP
    7th-son's avatar

    ik had er 1 bij dynabyte, van imation van 320GB
    is ook een 2,5″ SATA hdd en was 60 euro toen! (deze past ook in de PS3, maar heb niet voor elkaar gekregen om de hdd uit de behuizing te krijgen)

    ik heb hier eventueel nog een externe hdd liggen
    3,5″ 250Gb, 7200rpm met aparte voeding
    behuizing merk is yakuma, hdd merk weet ik niet om eerlijk te zijn..

  5. 153 XP
    adhd1977's avatar

    gewoon alles streamen met PS3 mediaserver…
    hoef je HD nie te formateren en niks kleiner te maken enz…..

    speel al me HD films via mediaserver….

    Peace……….

  6. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Je moet die helemaal niet nemen. Je hebt 1.5TB voor 112 euro.