Forum

Topic: Op zoek naar een spel voor in de vakantie

Anoniem's avatar

Hallo,

Een tijdje ben ik aan het zoeken voor een leuke game voor in de vakantie en niet al te duur is. Ik ben vooral op zoek naar een game met lange en goede singleplayer. Ik zat te denken aan: Smart as… of Epic Mickey te denken. Iemand anders een suggestie? Het zou erg gewaardeerd worden 😉

Alvast bedankt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Smart as.. heeft geen sp story, is gewoon een brain trainer. Wel leuk, maar niet echt een ‘spel’. Als je iets wil waar je lange tijd mee bezig bent, kan je voor de Vita heel leuk 2e hands games vinden voor een zacht prijsje. Zelf heb ik bv NFS:MW, Lego batman 2 voor 14 Euro gevonden, en Soul Sacrifice heeft ook een heel lange (en uitdagende) sp.
    Verder is ook de MGS collection een heel goede keuze.

    Misschien anders PS Plus nemen, zodat je vier mooie ‘gratis’ spellen krijgt? Aanbod is nu Uncharted Golden Abbys, Coconut Dodge, Rayman Origins, Sine Mora en Gravity Rush. Allemaal mooie games, waar je je zomervakantie je handen vol aan hebt!

  2. 8 XP
    JorritoBurrito's avatar

    Ik heb toevallig ps plus, maar die verloopt na deze maand en een nieuw abbonement ga ik niet meer aanschaffen. Nfs leek mij inderdaad ook erg leuk. Maar is oddworld:strangers wrath HD ook niet een game met een lange sp? Maar als smart as alleen een braintrainer is, is het dan wel leuk voor in de vakantie? Want lijkt me een spel waar je even voor moet zitten, wat ik in de vakantie niet altijd kan.

  3. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Dark Souls 😉 Kom je de vakantie wel mee door…

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik heb toevallig ps plus, maar die verloopt na deze maand en een nieuw abbonement ga ik niet meer aanschaffen. Nfs leek mij inderdaad ook erg leuk. Maar is oddworld:strangers wrath HD ook niet een game met een lange sp? Maar als smart as alleen een braintrainer is, is het dan wel leuk voor in de vakantie? Want lijkt me een spel waar je even voor moet zitten, wat ik in de vakantie niet altijd kan.

    xDutchSoldier: Dark Souls is geen Vita game…

    Oddworld:strangers wrath HD heb ik wel (via ps plus), maar ken ik eigenlijk niet goed.

    Ikzelf vind Smart As eigenlijk niet iets voor de vakantie, maar ieder zijn eigen mening 🙂

  5. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    little big planet
    of de jak en daxter trillogie zolang je hem retail koopt heb je zo goed als geen last van framedrops zoals de amerikanen hebben die de game digitaal hebben

  6. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Oo sorry had alleen gelezen dat die op zoek is naar een game voor in de vakantie.. niet welk forum excuse me 😉

    xDutchSoldier: Dark Souls is geen Vita game…

    Oddworld:strangers wrath HD heb ik wel (via ps plus), maar ken ik eigenlijk niet goed.

    Ikzelf vind Smart As eigenlijk niet iets voor de vakantie, maar ieder zijn eigen mening 🙂

  7. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Borderlands 2? moet je wel van houden

  8. 8 XP
    JorritoBurrito's avatar

    Oo sorry had alleen gelezen dat die op zoek is naar een game voor in de vakantie.. niet welk forum excuse me 😉

    Het zou wel moeten komen vind ik. Of een soort van dark souls

    Borderlands 2? moet je wel van houden

    Ik zoek een vita game

    Ik heb bij deze dit lijstje voor vita games waar ik uit wil kiezen:

    *Soul Sacrifice
    *New Little King’s Story
    *Epic Mickey2 : The power two
    *Little Deviants
    *Oddworld: Strangers Wrath

    Uit welk van deze vijf moet ik kiezen? Of misschien een combinatie van twee goedkope games?

  9. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Guacamelee

  10. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Guacamelee

    Dat is ook zeker een coole game 😀

    Het zou wel moeten komen vind ik. Of een soort van dark souls

    Ik zoek een vita game

    Ik heb bij deze dit lijstje voor vita games waar ik uit wil kiezen:

    *Soul Sacrifice
    *New Little King’s Story
    *Epic Mickey2 : The power two
    *Little Deviants
    *Oddworld: Strangers Wrath

    Uit welk van deze vijf moet ik kiezen? Of misschien een combinatie van twee goedkope games?

    Soul Sacrife is een lekker lange game en erg uitdagend. New Little King’s Story wil ik zelf zeker ook nog eens proberen.

  11. 8 XP
    JorritoBurrito's avatar

    Dat is ook zeker een coole game 😀

    Soul Sacrife is een lekker lange game en erg uitdagend. New Little King’s Story wil ik zelf zeker ook nog eens proberen.

    Het punt is ze lijken me beide leuk maar ik wel er een kopen. Welke zou jij doen?

  12. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Dat zijn nogal verschillende soorten spelletjes.
    Soul Sacrifice is wel echt een 18+ spel, met een donkere setting
    New Little King’s Story is juist een heel stuk vrolijker. Is een beetje in de stijl van Final Fantasy. Deze krijg je zeer waarschijnlijk over een maand bij PS Plus (toch maar verlengen??)
    Epic Mickey2 : The power two nieuw, en voor de vita heel prima geprijsd (voor al in de Store!)
    Little Deviants: is een set van minigames, die mooi gebruik maakt van alle vita-mogelijkheden (touchscreen ed)
    Oddworld: Strangers Wrath is op de vita helaas wat duurder dan de PS3 versie (die is nu in de aanbieding in de Store)

    Als je goedkoop uit wil zijn, kijk dan eens bij nedgames, daar kan je heel veel games goedkoop vinden. 2e hands voor zo’n 14 Euro.
    http://www.nedgame.nl/tweedehands-psv.html

    En als je goedkoop uit wil zijn, kijk dan ook eens in de Store bij de vele indie-games. Daarstaan er heel veel, die echt heel leuk zijn. Guacamelee, Jacob Jones, OMG zombies HD, coconut dodge, Velocity Ultra..
    Keuze genoeg!

  13. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Het zou wel moeten komen vind ik. Of een soort van dark souls

    Ik zoek een vita game

    Ik heb bij deze dit lijstje voor vita games waar ik uit wil kiezen:

    *Soul Sacrifice
    *New Little King’s Story
    *Epic Mickey2 : The power two
    *Little Deviants
    *Oddworld: Strangers Wrath

    Uit welk van deze vijf moet ik kiezen? Of misschien een combinatie van twee goedkope games?

    oh sorry zie nu pas dat het in het Vita gedeelte geplaatst is. ik kijk altijd bij nieuwe berichten.

  14. 8 XP
    JorritoBurrito's avatar

    Dat zijn nogal verschillende soorten spelletjes.
    Soul Sacrifice is wel echt een 18+ spel, met een donkere setting
    New Little King’s Story is juist een heel stuk vrolijker. Is een beetje in de stijl van Final Fantasy. Deze krijg je zeer waarschijnlijk over een maand bij PS Plus (toch maar verlengen??)
    Epic Mickey2 : The power two nieuw, en voor de vita heel prima geprijsd (voor al in de Store!)
    Little Deviants: is een set van minigames, die mooi gebruik maakt van alle vita-mogelijkheden (touchscreen ed)
    Oddworld: Strangers Wrath is op de vita helaas wat duurder dan de PS3 versie (die is nu in de aanbieding in de Store)

    Als je goedkoop uit wil zijn, kijk dan eens bij nedgames, daar kan je heel veel games goedkoop vinden. 2e hands voor zo’n 14 Euro.
    http://www.nedgame.nl/tweedehands-psv.html

    En als je goedkoop uit wil zijn, kijk dan ook eens in de Store bij de vele indie-games. Daarstaan er heel veel, die echt heel leuk zijn. Guacamelee, Jacob Jones, OMG zombies HD, coconut dodge, Velocity Ultra..
    Keuze genoeg!

    Ik zal eens even kijken. Bedankt!

  15. 8 XP
    JorritoBurrito's avatar

    Vanmiddag ben ik bij de MM geweest en heb ik besloten om new little King’s story te kopen. Ben heel benieuwd =)

  16. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    ik zou dan voor soul sacrifice gaan

    genoeg te doen voor in de vakantie ermee

  17. 329 XP
    arnoud1997's avatar

    Probeer Dead Island, en dan niet riptide maar deel 1. Kost niks meer en heeft mijzelf erg vermaakt. Of is dat niet het soort spel waar je naar opzoek bent?

  18. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    Probeer Dead Island, en dan niet riptide maar deel 1. Kost niks meer en heeft mijzelf erg vermaakt. Of is dat niet het soort spel waar je naar opzoek bent?

    hij was opzoek naar een ps vita game dus nee niet echt waar hij naar opzoek was voortaan eerst lezen voordat je iets neerzet scheelt een hoop ergenis van anderen

  19. 414 XP
    Milkyray's avatar

    New Little Kings story volgende maand gratis. Hopelijk heb je dus Soul Sacrifice gekocht. 🙂