Forum

Topic: Uncharted 3 Solo

Anoniem's avatar

Ik heb een ps+ abbonement gekocht voor 90 dagen, en de 2 games gedownload Little big planet karting en uncharted 3.

LBP ging goed met downloaden en installeren en staat netjes onder games
Uncharted daar aan tegen, gedownload 12 gig, en geintallerd.. echter komt hij niet tussen mijn games..

weet iemand hier iets meer van??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Yep, je moet de (gratis) multiplayer ook downloaden om de singleplayer te kunnen spelen blijkbaar. Die kan je ook in de Store vinden lijkt me.

  2. 80 XP
    larsoss's avatar

    Ja ik had het ergens anders net gevonden.. Bedankt voor je reactie trouwens 🙂

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    You’re welcome

  4. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik had hetzelfde probleem, alleen had ik eerst de multiplayer free to play geinstalleerd, en daarna alle solo-verhaal downloads geinstalleerd, in totaal 39 gb ofzo. Maar op een of andere manier kon ik toen de Solo niet spelen, multiplayer free to play weer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, 4.6 gb valt mee dus. En daarna kon ik de solo gewoon spelen 🙂 Maar ik begrijp dat je probleem is opgelost? :p

  5. 2 XP
    mergeze's avatar

    Ik heb een ps+ abbonement gekocht voor 90 dagen, en de 2 games gedownload Little big planet karting en uncharted 3.

    LBP ging goed met downloaden en installeren en staat netjes onder games
    Uncharted daar aan tegen, gedownload 12 gig, en geintallerd.. echter komt hij niet tussen mijn games..

    weet iemand hier iets meer van??

    Gewoon terug downloaden en het zal zich dan goed instaleren

    Ik had hetzelfde probleem, alleen had ik eerst de multiplayer free to play geinstalleerd, en daarna alle solo-verhaal downloads geinstalleerd, in totaal 39 gb ofzo. Maar op een of andere manier kon ik toen de Solo niet spelen, multiplayer free to play weer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, 4.6 gb valt mee dus. En daarna kon ik de solo gewoon spelen 🙂 Maar ik begrijp dat je probleem is opgelost? :p

    Gewoon terug downloaden en instaleren dan zal het gaan

  6. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Gewoon terug downloaden en het zal zich dan goed instaleren

    Gewoon terug downloaden en instaleren dan zal het gaan

    Makkelijk gezegd maat, ga jij maar even 40gb opnieuw download en installaren.

  7. 362 XP
    Coelers's avatar

    Dat is opzich toch niet zn probleem? Na een crash van mijn PS3 een maand of 3 geleden heb ik m in 1 nacht 12 games laten downloaden. Dit was z’n 100GB.

  8. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Even gespeeld daarna verwijdert. Vond er niks aan.