Forum

Topic: Diverse PS3 Gamess !

Anoniem's avatar

Hierbij bied ik mijn ps3 games aan laat maar weten wat je hier voor over hebt ze zijn zo goed als nieuw paar keer gespeeld maar liggen nu oud te worden
ruilen mag ook 🙂 !

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Ik heb je over Fifa 13 bericht!

  2. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Army of Two Devil Cartel is hierbij aan toegevoegd !
    BUMP IT UP !

  3. 102 XP
    jefreum's avatar

    wat vraag je voor need for speed hot pursuit?

  4. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    wat vraag je voor need for speed hot pursuit?

    10tje ? Of wat bied jij !?

  5. 329 XP
    arnoud1997's avatar

    Wat wil je voor army of two hebben?

  6. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Wat wil je voor army of two hebben?

    25 euro ? Laat maar even weten x

  7. 329 XP
    arnoud1997's avatar

    25 euro ? Laat maar even weten x

    En met wat voor soort spellen wil je hem eventueel ruilen?

  8. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    En met wat voor soort spellen wil je hem eventueel ruilen?

    Show my what u got 🙂

    Zijn jullie nog online x !?

  9. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Army of two devils cartel 26,99 bij Wehkamp en 25 euro bij yourgamezone.

  10. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    20 euro dan ? Ga niet lager

    voor de mensen die serieuze aandacht voor deze games hebben wil ik best mijn nummer geven

    Black ops 2 weg & uncharted
    BUMP IT UP

  11. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    god of war ascension voor army of two?

  12. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    god of war ascension voor army of two?

    Nee Sorry heb je ook andere games

  13. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Is Fifa 13 nou verkocht of niet? Zoniet, 15 incl bied ik. 🙂

  14. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Is Fifa 13 nou verkocht of niet? Zoniet, 15 incl bied ik. 🙂

    20 of ruilen ?

  15. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    DZA, ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar hij is wel opgegeven voor de blacklist.

  16. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    DZA, ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar hij is wel opgegeven voor de blacklist.

    Wat !? Huh ik begin hier pas net mee ik ga nu ff kijken door wie

  17. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Nogmaals, ik wil me nergens mee bemoeien. Ik beschuldig je ook nergens van. Ik vind het alleen lullig als DZA straks geld betaalt en niks krijgt.

  18. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Nogmaals, ik wil me nergens mee bemoeien. Ik beschuldig je ook nergens van. Ik vind het alleen lullig als DZA straks geld betaalt en niks krijgt.

    Beste Arjan ,
    Heb je de reden gelezen ik kan hem niet meer bereiken en nu ben ik slecht ?
    haha grappig

  19. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Dude rustig maar. Zoals ik al zei: ik beschuldig jou nergens van. En de rede die hij geeft is dat jij alle communicatie blokkeert. Daar kan ik niks aan veranderen.

    Voor de zoveelste keer, ik beschuldig jou nergens van. Ik laat het jullie ook lekker zelf uitvechten. Het enige wat ik wilde doen is DZA waarschuwen.

  20. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Sorry geen 20 indien het al bijna Juli is, en enorm bedankt aarjen voor het melden, geen zin in gezeik, dus ik trek me terug. 😉

  21. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Ik heb je op de Black list gezet,

    We hadden een deal over Fifa 13, en achteraf onderhandel je nog met andere mensen.

    Ik vind dat geen gang van zaken doen, en dat je opeens de communicatie neerlegt is ook absurd.

    Ik moet der niet aan denken om al betaald te hebben, dan had ik mijn geld nooit meer gezien. Voortaan koop ik alleen nog van mensen die op de trusted lijst staan.

    W3WillReturn.

  22. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Ik heb je op de Black list gezet

    Even een reactie op jou. Ten eerste kan jij niet zelf iemand op de blacklist zetten. Ten 2e staat er duidelijk pm de toppic starter en geef aan waarom je iemand op een blacklist wil zetten en voeg bewijs materiaal toe zoals bank betaling. Ga niet het toppic hiermee vervuilen. Ik bepaal dan of iemand op de blacklist komt of niet. Als jij nog geen geld hebt overgemaakt en jullie zijn nog in onderhandeling. En de tegenpartij verbreekt het contact is dit niet netjes. Maar geen reden voor een blacklist vermelding. Gedver bepaalde mensen doen wel heel zielig zeg.

  23. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Ten eerste, excuses als ik mezelf niet aan de regels hield. Ik wou het topic ten tweede ook totaal niet vervuilen.

    Ik wou kopers waarschuwen, omdat je geld opzij zet voor helemaal niks. Je rekent op een game, die toch niet gaat aankomen. In het vervolg zal ik dan iemand niet meer zo snel op de blacklist zetten.

    En ten derde,

    Gedver bepaalde mensen doen wel heel chagerijnig zeg.

    Expect Us.

    W3WillReturn.

  24. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ten eerste, excuses als ik mezelf niet aan de regels hield. Ik wou het topic ten tweede ook totaal niet vervuilen.

    Ik wou kopers waarschuwen, omdat je geld opzij zet voor helemaal niks. Je rekent op een game, die toch niet gaat aankomen. In het vervolg zal ik dan iemand niet meer zo snel op de blacklist zetten.

    En ten derde,

    Gedver bepaalde mensen doen wel heel chagerijnig zeg.

    Expect Us.

    W3WillReturn.

    Iemand bood meer door jou ‘domme’ bericht denken
    mensen dat ik hun bedrieg kom op hoor Naja kan dit topic worden gesloten staat alleen maar shit in
    mvg

  25. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Iemand bood meer door jou ‘domme’ bericht denken
    mensen dat ik hun bedrieg kom op hoor Naja kan dit topic worden gesloten staat alleen maar shit in
    mvg

    Dan moet je me adress ook niet vragen, en zeggen dat we een deal hebben..

    Want als je zegt, dat we een deal hebben. Ga ik der vanuit dat ik het spel kan verwachten op mijn deurmat, en dan moet je niet met andere mensen onderhandelen.

  26. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Dan moet je me adress ook niet vragen, en zeggen dat we een deal hebben..

    Want als je zegt, dat we een deal hebben. Ga ik der vanuit dat ik het spel kan verwachten op mijn deurmat, en dan moet je niet met andere mensen onderhandelen.

    Iemand bied meer jammer en die woonde bij mij in de buurt dus fuckt up

  27. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Iemand bied meer jammer en die woonde bij mij in de buurt dus fuckt up

    Sluit dit topic alsjeblieft, ik heb mijn mening allang geuit. Ik weet dat ik met jou geen zaken kan doen.

    Verder heb ik ook geen zin meer om met jou in discussie te gaan, het spel heb ik uiteindelijk al in bezit.

    Mvg.

  28. 106 XP
    bikkel195's avatar

    Noem is wat games die jij zou willen om te ruilen 😉

    Wow, ik zie nu pas wat er allemaal voor ’n reacties staan op de 2e pagina. laat maar

  29. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Noem is wat games die jij zou willen om te ruilen 😉

    Wow, ik zie nu pas wat er allemaal voor ’n reacties staan op de 2e pagina. laat maar

    Zie je Dankje wel eh mafkees

  30. 1769 XP
    yannickvanloon's avatar

    Bulletstorm tegen Assassins Creed 3? (Heb hem toch dubbel via PS Plus)