Forum

Topic: ps4

Anoniem's avatar

Hoe zit het met de spelletjes van ps3 zal men die ook op ps4 kunnen gebruiken
en als men de spelletjes van ps3 op ps4 wel zullen kunnen gaan spelen is de vraag hoe lang zal dat kunnen duren zal dit zoals ps2 zijn een jaartje of iets korter want ik heb hier 30 spelletjes in mijn bezit en verleden week nog heb ik THE LAST OF US gekocht en als men dit niet meer op ps4 kunnen spelen dan zeg ik fijn weer verloren geld

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 496 XP
    T_inus's avatar

    De PlayStation 4 is niet backwards compatible, je PlayStation 3 games zullen dus niet gaan werken op je PlayStation 4….

    In de toekomst is het wel de bedoeling dat er PlayStation 3 games gestreamt gaan worden via GaiKai 🙂

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    … verloren geld

    Hoezo, heb je ineens geen PS3 meer staan als je een PS4 koopt? Koop een HDMI switchbox, en je kan gewoon beide aansluiten op je tv.
    (bv hier: http://www.kabeltje.com/konig-4-poorts-handmatige-hdmi-schakelaar& )

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Hoezo, heb je ineens geen PS3 meer staan als je een PS4 koopt? Koop een HDMI switchbox, en je kan gewoon beide aansluiten op je tv.
    (bv hier: http://www.kabeltje.com/konig-4-poorts-handmatige-hdmi-schakelaar& )

    HDMI switchbox is niet eens nodig, meeste tv’s van tegenwoordig hebben toch wel minstens 2 hdmi aansluitingen lijkt me? als dat niet zo is, zal idd een switchbox de oplossing zijn.

  4. 8831 XP
    7th-son's avatar

    tja, verloren geld, was datzelfde niet ook met de komst van de ps3?
    daar kun immers ook geen ps2 games op spelen (tenzij ze in de store worden gezet, of als HD remake)
    daar hoor je ook geen kip over

    en inderdaad, wat al gezegd word, sluit de ps3 samen met de ps4 op je tv aan, en je bent klaar

    oftewel, ik snap het probleem niet