Forum

Topic: Chat

Anoniem's avatar

Een chat lijkt me wel leuk bij de site? :p
IRC of dit lijkt me ook wel grappig.
Kan het gelijk via de homepage. :happymode:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 356 XP
    Godfather's avatar

    Is wel een leuk idee.

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    alsjeblieft geen shout box! Een irc lijkt me wel leuk 😀

  3. 33 XP
    GloriouS's avatar

    lol een chat is een leuk idee maar dat is onmogelijk.
    door de vele leden is het dan onmogelijk om voor een lid bij te houden, mss moet hij of zij dan 30 pagina’s terug omdat daar zijn of haar laatste post stond..

  4. 298 XP
    Goodfella's avatar

    ok, een irc dan :p

  5. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    IRC is wel vetjes om te hebben inderdaad :).
    Ik wil wel Server-Admin worden indien het komt xD.

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Indien er een chat zou komen gaat dit inderdaad op IRC zijn. Shoutboxes ben ik absoluut tegen. Een irc-channel opzetten is overigens probleem, maar ik zou dit dan volledig geïntegreerd willen hebben in de site. Zodat wanneer je inlogt en op een chat button klikt met daarop een irc-applet je meteen ingelogd wordt op NickServ met je PS3-Sense Username en Wachtwoord.

    Maar aangezien je wachtwoorden hierzo niet als leesbare tekst over de draad gaan maar alles encrypted is (veiligheid :p) is dat een stuk moeilijker te realiseren. De kans is er dus dat het ooit komt, maar dan moet alles wel veilig in gebruik zijn.

  7. 454 XP
    arwin1993's avatar

    vind het wel goed zo ik zit er niet echt op te wachten

  8. 72 XP
    Ubii's avatar

    IRC wel
    Shoutbox niet

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik heb dit ook al is voorgesteld inderdaad..

    Is het dusdanig belangrijk dat mensen hun PS3-Sense wachtwoord gebruiken dan? Lijkt me juist minder veilig, IRC wachtwoorden zijn makkelijker achter te komen als bij deze forumsoftware.. ga ik maar even vanuit. 🙂

  10. 356 XP
    Godfather's avatar

    Waarom is het dan verplicht een wachtwoord te hebben. Je kan ook gewoon een eigen naam zetten. En de meesten zullen dan hun PS3-Sense naam zetten.

  11. 1386 XP
    Redd's avatar

    Om te voorkomen dat mensen andere namen gaan gebruiken, of elkaars namen, neem ik aan.

    Ik zou zelf iedereen die ze nick wilt houden gewoon ze naam zelf laten registreren bij Nickserv, maar dat heb ook nadelen I guess.

  12. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    Sommige mensen zijn niet zo ervaren met IRC commands, dat heb ik op andere servers wel gemerkt. Dat is een van de redenen. Een andere reden is, dat bijvoorbeeld Redacteuren Half-Op zijn, en Moderators Op. Dit is makkelijker via nick-/chanserv te doen, dan elke keer handmatig.