Forum

Topic: Wie gaat er naar Gamescom 2013?

Anoniem's avatar

Van 21 tot 25 augustus (21e pers/VIP-only) is het weer zover; Gamescom!
Sony heeft aangekondigd dat Gamescom een goed evenement wordt voor alle Playstation(4)-fans!

Zelf ga ik 24 en 25 augustus (helaas de drukste dagen, kon niet anders), want ik kan al niet meer wachten op de PS4.

In ieder geval, ik vroeg me af wie er nog meer naar Gamescom gaat dit jaar? Ik hoor al van veel mensen, zowel van veteranen als newbees zoals mijzelf, dat dit jaar er erg goed uit ziet.

Misschien komen we elkaar nog tegen, wie weet. Draag iets oranje ofzo zou ik zeggen, dan ziet iedereen meteen wie je bent haha.

Website van Gamescom

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 53 XP
    Kevace's avatar

    Met de perskaart kun je meestal niet zomaar de wachtrijen overslaan

    Dat hadden wij vorige jaar ook!! Daarom 😉

  2. 195 XP
    sabasNL's avatar

    Met de perskaart kun je meestal niet zomaar de wachtrijen overslaan

    Dat hadden wij vorige jaar ook!! Daarom 😉

    Haha, nou hopen van wel

  3. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik ben er op de Gamescom dit jaar, voor de laatste keer als Pers.
    We zullen er zijn met een CW-Games T-Shirt, alleen ben ik dan voornamelijk in het Business Area op de Woensdag, gevolgd door een bezoek aan NoE in Großostheim.

  4. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Ik ben er waarschijnlijk van maandag tot vrijdag om afspraken af te gaan etc voor PSX-Sense. Zal misschien 2 minuten vertoeven in het publieke gebied en de rest business area. Daar is het gelukkig rustig. Kan niet tegen die drukte, maar wel altijd leuk om de sfeer te proeven.

  5. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Ik ga voor de3e keer weer naar de gamescom kijk er weer naar uit

  6. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ik ben er waarschijnlijk van maandag tot vrijdag om afspraken af te gaan etc voor PSX-Sense. Zal misschien 2 minuten vertoeven in het publieke gebied en de rest business area. Daar is het gelukkig rustig. Kan niet tegen die drukte, maar wel altijd leuk om de sfeer te proeven.

    Haha, ik ben d’r keivaak hoor… Publieke gedeelte heeft boothbabes! Ik versier d’r weer een paar, net zoals vorig jaar.

    En @ Sebas – Zelfs met het vertonen van mijn vrouwelijke charmes EN en perskaart mocht ik nagenoeg geen rijen overslaan, dus ik vrees het ergste voor je.

  7. 454 XP
    desauzenman's avatar

    Ik ga met 5 man op 22,23,24 voor het eerst maar het zeker een gave week worden.

  8. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Donderdag 22 Augustus, voor het 4e jaar op rij. Al zit ik er aan te denken om kaartjes te gaan halen voor de woensdag, omdat er deze week nog een beperkt aantal hiervan beschikbaar worden gesteld. Maar dat moet ik nog snel even overleggen vanavond met mijn GamesCompanen (zag die mail nl. gisteravond pas). Aangezien de vrije dagen al zijn aangevraagd, zal het probably gewoon de donderdag blijven.

    Nee, ik ga niets oranje dragen. Ik ga als Super Mario. Geintje, obviously.

    Als je wachtrijen over wilt slaan kan je (wat betreft EA-games) beter je zinnen zetten op een paar EA-fastpasses. Die zullen ze vast wel weer gaan verloten op hun site eind juli-ish.

    Ik heb er weer zin in in ieder geval.

  9. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ik ga 21 augustus, is het dan veel rustiger?

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik zou niet zeggen dat het rustig is, maar het scheelt wel veel, vergeleken met de andere dagen.
    Vorig jaar was ik alleen maar op de Woensdag, in de ochtend was het nog goed te doen, maar in de middag werd ik zowel letterlijk als figuurlijk geplet door de Media, die allemaal door de hal liepen.

  11. 60 XP
    xXiNiXx's avatar

    Ik ga vrijdag (23 aug) met de auto naar daar. Weet er iemand of ik mijn auto best buiten de stad parkeer en dan een tram/bus neem of is er voldoende plaats aan de expo?

  12. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Er is voldoende parkeerplek, dat in ieder geval.

    Er is wel een tram baan en een trein station naast de Messe, en het Centraal Station is maar 1 brug verder, waar je ook nog met gemak over kan lopen.
    Je herkent deze brug door allemaal sloten met 2 namen op (meestal 1 man en 1 vrouw per slot).

  13. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    23ste met de auto (uurtje rijden)

  14. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    Ik ben er aankomende zondag de gehele dag. Ivm planning kon het niet anders als in het weekend… Ach met wat fastpasses van EA en Ubisoft moet het goedkomen 🙂