Forum

Topic: COD Black OPS 2: "Beginnende gamers, Grootste pechvogels.

Anoniem's avatar

Hey, even al een bedankje voor jullie reactie, en sorrry voor de onduidelijkheid ik heb het net zelf even terug gelezen en het is inderdaad zeer onduidelijk. de reden daarvan is omdat ik op dat moment even gefrustreerd, kwaad, en vermoeid was. daarom even verduidelijken.

beginnende gamers in multiplayer,
Wat ik bedoelde met “pechvogels” is dat wanneer je in een match speelt jou hele team afhangt van jou. ik bedoel wanneer ik continu dood blijf heeft het team ook meer kans op defeat wat normaal is. ze hadden mischien beter een filter erop gemaakt per level ofz. dan had je hoge lvls tegen mekaar en lagere lvls tegen mekaar en dan heb je niet zo snel problemen. mijn eerste match had ik in mijn team gamers in het prestige lvl die wouden gaan voor winstreak wat ik dus heb verknald aangezien de tegenstanders ook merendeels prestige waren.of ze hadden 2 multplayers moeten maken 1 voor oefenmatch en 1 kampioenschap ofz. dan was dit voorval er ook niet geweest. ik bekijk steeds die filmpjes waatin ze uitleggen voor het make van class omgaan met perks en dergelijke tips maar je durft toch bijna niet dingen te proberen want stek je voor je heby een wapen gekozen wat je toch niet zo goedd ligt dan ben je miss weer defeat, of je mappen verkennen, je moet toch spelen voor ze te kunnen kennen… snap je?
Nu over die personen wat me zoooo wild maakten, hoe ze het steeds doen? ik zou het ni weten.. waarom? dat weet ik ook niet.. ik denk omdat ze een match verloren door mij ofz.. dat stond toch in het bericht dat ik kreeg van 1 van hun. gelijk vandaag ik speel al extra zombie nu voor hun niet tege te komen (wat ook even goed ging) nu was 2 van hun er ook bij gekomen en van begin tot einde zeggen ze dan “leave” go away enz.. en wnr ik doodga word ik niet gehealt. bij public match zijn we meesyal nog niet begonnen en hoor je hun al zeggen “allemaal op anoniem” ik weet dak hun kan mute maar het is niet fijn he. nu ik ga mij geen ander account aanmaken.. en ook egt niet meer opnaaien! door jullie reacties heb ik weer zin erin enkel en alleen omdat ik weet dat er ook normale gamers tussen zitten die mekaar helpen en spelen voor ye winnen maar ook nog gewoon doen wanneer je iets niet weet of verliest. bedankt daarvoor !! en ik zeg nu tegen mezelf=”ik kan alleen maar beter ervan worden wanneer je het van bij begin moeilijk hebt” dus in principe helpen ze mij 🙂 ik doe mijn gewoon mijn best en 1 van deze heb ik ze allemaal 🙂 bedankt voor de motivatie die jullie me gaven door te reageren!
groetjes, dennis

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Oke dit bericht is behoorlijk onleesbaar, maar ik geloof dat je bedoelt dat je steeds door dezelfde mensen wordt gekilled, en dat ze je steeds in lobbies achtervolgen om je daar dan ook weer te killen? Daar kan je niks tegen doen, je kan ze blokkeren maar dat haalt geloof ik niks uit. Een 2de account aanmaken neemt helemaal niet zoveel ruimte in als je denkt, en al de games die je in de store hebt gekocht die staan op je ps3 wat betekent dat je ze ook kan spelen op dat 2de account.

    Ik weet niet precies hoe deze mensen je altijd zouden volgen, en hoe ze altijd online zouden zijn precies op de momenten dat jij er ook bent. Het bericht is ook behoorlijk onduidelijk dus ik weet niet of ik je help met het probleem wat je hebt omdat ik eigenlijk niet uit je bericht kan opmaken wat je probleem is vanwege de onsamenhangendheid en de punten op rare plekken.

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik kan er ook niet veel uit op maken, behalve dat je steeds gekilled wordt en dat je een nieuwe speler bent. Maar je kan toch ook niet verwachten dat je meteen goed bent in een nieuwe game? Om goed te kunnen worden in een game moet je eerst en vooral wennen aan de game, de controls aanvoelen en dus niet meer hoeven denken welke knop wat doet, en natuurlijk gewoon ervaring opdoen met de game.

    Toen ik nieuw was bij CoD had ik de eerste paar honderd potjes ook geen goede scores hoor. Pas later kreeg ik betere scores. Zelfde toen ik switchte naar Battlefield 3, daar had ik de eerste potjes ook geen top scores. Pas als je gewend bent aan de gameplay wordt je langzaam beter.

  3. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Ik denk dat je gewoon moet wennen aan BO2 . Ik zou ook niet weten hoe dezelfde gasten jou steeds in lobby’s volgen , tenzij je op een xbox 360 speelt. Ik zou je aanraden om die mappen te gaan verkennen in Custom games met wat bots , en voor je zelf die wapens uittesten , oh en probeer steeds een hogere moeilijkheidsgraad te zetten met die bots , en als je dat hebt gedaan ff in multiplayer stappen en iedereen AFMAKEN! 😉

  4. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Van veel spelen leer je.

    Dan ga je elke hoek en gaatje van zelf kennen, tuurlijk is het hatelijk als je steeds wordt gekilled.
    Gewoon veel oefenen, komt het vanzelf goed.

  5. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Hoofdletters en spaties. Dan kunnen mensen beter begrijpen wat je bedoelt. Maar wat iedereen zegt het is gewoon heel veel oefenen ik speel geen BO2. Maar met elke game is dat hetzelfde oefenen dan lukt het vanzelf wel.