Forum

Topic: PlayStation Network Games Sharing Feedback Topic

Anoniem's avatar

PlayStation Network Games Sharing Feedback Topic

Met behulp van dit topic kun je games met elkaar sharen. Aangezien er helaas ook oplichters zijn kun je hier feedback kwijt over een bepaalde user met het oog op sharen. Zo kun je precies zijn wat de feedback van deze gebruiker is en of hij op de blacklist staat of op de betrouwbare shareders list.

Indien je een game met iemand geshared hebt kun je dat hieronder in een berichtje laten weten en kun je meteen vertellen hoe de ruil is gegaan. Let wel, ondanks dat een naam op onze ‘Betrouwbare Shareder’ lijst staat kunnen wij niet garanderen dat iemand te vertrouwen is. Deze lijst is samengesteld op basis van feedback van gebruikers.

Betrouwbare Shareder

Ricardog
Little Big Planet (PSN: Hoppers1234)
luctheman
Vinnie1234
Romanov
Bloempot
Basvandelouw
Chrisnl
Callme
Pwvd

Blacklist

Pussyhunter (PSN: Kingbilla)
Fungi-NL (PSN: Fungi-NL)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

61 reacties

  1. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik en dikked zou met pussyhunter/kingbilla burnout legendary pack sharen en daar wipeout hd voor terug krijgen maar nou komt ie met smoesjes en geeft ons niet wipeout hd

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Stuur mij een privebericht met wat meer info over hoe het gegaan is, en dan worden ze op de blacklist gezet als ze daar horen..

    [Topic opgeruimd en lijst updated]

  3. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Stuur mij een privebericht met wat meer info over hoe het gegaan is, en dan worden ze op de blacklist gezet als ze daar horen..

    [Topic opgeruimd en lijst updated]

    done:depressed:

  4. 7 XP
    bubbeld's avatar

    kan er iemand de legend pack van burnout sharen heb het nodig voor me vids pleas :'(

  5. 954 XP
    Callme's avatar

    Ik heb een goede deal gehad met pwvd, hij kreeg volgens mij high velocity bowling en ik Pixeljunk.

  6. 8 XP
    bl0empot's avatar

    Yaay ik ben betrouwbaar ^^

    Als er nog iemand wat lbp stuff wil sharen 😉
    pm me ^^

  7. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    ik en dikked zou met pussyhunter/kingbilla burnout legendary pack sharen en daar wipeout hd voor terug krijgen maar nou komt ie met smoesjes en geeft ons niet wipeout hd

    Wat ga je nou een beetje zielig doen?:hypo:
    er staat zelf op deze site ergens dat je gegevens uitwisselen je eigen risico is.

    1 Tip: Vertrouw niemand op internet

  8. 8 XP
    bl0empot's avatar

    Behalve mij dan? 😀

  9. 209 XP
    chrisnl's avatar

    Ik ben ook vertrouwt 🙂

  10. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ik wil graag cod5 mappack met iemand sharen ik betaal dan .ik heb geen games om te sharen

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik wil graag cod5 mappack met iemand sharen ik betaal dan .ik heb geen games om te sharen

    The same here:D als ie al uit is hea:D

    Woeps wrong topic XD

  12. 23 XP
    Chillhound's avatar

    Ik heb met Adrian_Nox burnout paradise cars geruild en alles is prima verlopen

  13. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb van Florain heb COD map pack geshared gekregen TOP GOZER!!!:D Ging allemaal perfect:P

  14. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Wil iemand Cod5 map pack met mij sharen? Ik vereer u dan als een god……(wil hem zo graag 😉 )

  15. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Heeft iemand nog de COD5 Map pack over? en wil um sharen met mij?
    Dan ben je natuurlijk niet zo flauw als die andere die alles voor zichzelf willen houden..
    En als ik wat leuks heb wat ik kan sharen laat ik het natuurlijk weten :laughbounce:

    PM me! (Y)

  16. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Heeft iemand nog de COD5 Map pack over? en wil um sharen met mij?
    Dan ben je natuurlijk niet zo flauw als die andere die alles voor zichzelf willen houden..
    En als ik wat leuks heb wat ik kan sharen laat ik het natuurlijk weten :laughbounce:

    PM me! (Y)

    Vriend dit is de feedback……..

  17. 173 XP
    !DM!'s avatar

    hoe weet je dat iemand alleen de afgesproken game download en niet meer stuff?? anders ben je snel door al je downloads heen…

  18. 954 XP
    Callme's avatar

    je pw veranderen, en dan weer terugveranderen als het klaar is..

  19. 8859 XP
    7th-son's avatar

    hoe weet je dat iemand alleen de afgesproken game download en niet meer stuff?? anders ben je snel door al je downloads heen…

    vertrouwen?

    en hoezo door al je downloads heen?
    je kunt je account max 5 keer sharen, de games kunnen door iedereen dan zovaak gedownload worden als je wilt..

  20. 818 XP
    Justinvd's avatar

    vertrouwen?

    en hoezo door al je downloads heen?
    je kunt je account max 5 keer sharen, de games kunnen door iedereen dan zovaak gedownload worden als je wilt..

    Precies, of ze nou 1 ding van je downloaden of 10 dat maakt niet uit..
    Het enige wat dus wel telt is dat je account maximaal door 5 anderen mag gebruikt worden. Wil je tog later iets met iemand anders sharen dan kun je je account ‘resetten’ zodat die 5 weg is. (let wel op: wanneer je dit doet kunnen diegene die met jou ‘full games’ geshared hebben die niet meer spelen als ik het goed heb 😉 )

  21. 8859 XP
    7th-son's avatar

    hoe kun je dat resetten dan?

  22. 954 XP
    Callme's avatar

    dat kan helemaal niet.

  23. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Echt wel je gaat bij account settings en dan staat er ergens systeem deactiveren en dan heb je je 5 downloads weer terug en degene waarmee je geshared heb kan er niks meer mee

  24. 173 XP
    !DM!'s avatar

    top deal gedaan met robinginkel…

  25. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Wie zou met mij de COD5 map pack willen sharen? “Please”?

  26. 173 XP
    !DM!'s avatar

    ik heb hem… maar je zit volgens mij in de verkeerde topic… deze topic is voor de reacties.. hoe het sharen is gegaan…!!!

  27. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Julian= Betrouwbaar
    Nis-gens= Betrouwbaar
    Rickaa12= Betrouwbaar

  28. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Ik hb met vinnie1234 ook geshared en hij zij dat ik betrouwbaar was

  29. 74 XP
    steven2610's avatar

    ik heb cod pack en dlc voor midnight club, pain , mahong als er iemand iets wilt ruilen pm mail me maar

  30. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    !dm! is betrouwbaar;)

  31. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Robinginkel is niet betrouwbaar, hy wou van mij crash commando en ik mog van hem ook een paar dingen, hy wou eerst en zei daarna dat hy al 5x geshared is terwijl het helemaal nie waar is, nu mog ik niet op hems account ( robinginkel heeft gewoon stiekem crash commando geshared !

  32. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Kheb geshared met !DM! Top gozer!! Alles is 100% goed verlopen…….. alleen van mijn kant is er een probleem nu…….. maar dat komt wel goed

  33. 173 XP
    !DM!'s avatar

    alleen van mijn kant is er een probleem nu…….. maar dat komt wel goed

    komt wel goed hoor… :yucky:

  34. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ja ik weet niet hoe het kan heb em pas 2x gedownload………. beetje vaag…….. Ik zal kijken of me broertje wil deactiveren………..

  35. 935 XP
    Mormel123's avatar

    iDMi = betrouwbaar

    Pas uncharted 2 mp beta met hem geshared voor map pack 1 cod5. Wel erg jammer dat die het bij hem niet deed ofzo….om onbekende reden.

  36. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Wie wil met mij map pack 2 sharen van call of duty 5?

  37. 34 XP
    jtheeuwes's avatar

    hallo allemaal hoe moet ik cod 5 charen met iemand.groetjes johan

  38. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Hey,
    Wie wilt mij de Cod5 map pack2 geve?, ik bn betrouwbaar, kijk maar hierboven bij het bericht van vinnie1234

  39. 173 XP
    !DM!'s avatar

    Hey,
    Wie wilt mij de Cod5 map pack2 geve?, ik bn betrouwbaar, kijk maar hierboven bij het bericht van vinnie1234

    je zal best betrouwbaar zijn… maar 20 berichten sturen met gesmeek heeft geen zin bij mij!!! kappen er mee…!!

  40. 173 XP
    !DM!'s avatar

    @ mormel123 en bardfielt:

    komt vast een keer goed…

  41. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    Mormel123 ! snel en goed geshared , vertrouwd dus1

  42. 62 XP
    sgtberdin's avatar

    Wie wil BF 1943 Sharen met mij, ik wil hem echt zo graag. Ik wil hem zelf helemaal betalen als het kan. Wie wil stuur mij even een PM 🙂

  43. 871 XP
    -Sander's avatar

    Geshared met sjoerdgames4

    Die jongen is te vertrouwen!

  44. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Geshared met sjoerdgames4

    Die jongen is te vertrouwen!

    En andersom ook. 😉

  45. 8 XP
    oOoAustinoOo's avatar

    Ik ben echt betrouwbaar
    ik ga niemand op lichten
    keertje iemand uit america heeft zijn gegevens geven vor downloads
    ik bn er op gegaan en ik heb helemaal niets gedaan
    omdat ik het zielig vind en het onzin vind
    als iemand je vertrouwd dan moetje niet gekke dingen doen

  46. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Uhm.. Nis-gens, Benn-gens, MarcNL, Sjoerdgames 4 en nog wat
    Hebben mp2 van mij.. en zijn dus te vertrouwen

  47. 871 XP
    -Sander's avatar

    Die had je aan mij gegeven maar ik had er niks aan xD

  48. 7 XP
    arigold's avatar

    Startpost mag wel eens weer worden bijgewerkt

  49. 86 XP
    ralph9994's avatar

    ik heb geshared met arigold AKA brtausi. en het ging prima approved!

  50. 14 XP
    cinema's avatar

    Hoi ik heb kungfu fist of plastic wil ik wel graag ruilen, tegen cod mappack 2/3 of mcla mappack.

  51. 7 XP
    arigold's avatar

    ik heb geshared met arigold AKA brtausi. en het ging prima approved!

    Thnx! :ok:
    Hier hetzelfde, ralph9994 is ook safe!

  52. 59 XP
    michelmani's avatar

    Ik ben net opgelicht door ene FUNGI-NL. Ik had ff contact gehad met hem via 9lives. Ik heb hem mijn gegevens gegeven. Hij heeft alles gedownload. en vervolgens is hij niet meer terug te zien.
    Hij zit dan wel niet op dit forum maar toch vond ik het even waard om jullie op de hoogte te brengen!

  53. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Voor mij dus dé reden om niet te sharen 😀
    Tuurlijk er zijn altijd mensen die wel te vertrouwen zijn, maar als je diegene niet in RL kent is dat altijd moeilijk in te schatten…
    Zulke mensen verpesten het wel voor de rest van de wel betrouwbare mensen…

  54. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik ben net opgelicht door ene FUNGI-NL. Ik had ff contact gehad met hem via 9lives. Ik heb hem mijn gegevens gegeven. Hij heeft alles gedownload. en vervolgens is hij niet meer terug te zien.
    Hij zit dan wel niet op dit forum maar toch vond ik het even waard om jullie op de hoogte te brengen!

    Ik ook, hij gaf me zijn gegevens en toen ik de mijne, toen ik erachter kwam dat het fake was heb ik hem meteen van me account geflikkerd.

  55. 59 XP
    michelmani's avatar

    over het algemeen heb ik nooit ergens last van gehad met anderen. MAarja het is helaas niet anders.

  56. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    onlangs een goeie “share” gehad met larssonio
    ik gaf hem map pack 3 voor cod maar verwachte eigenlijks niks terug maar tot 2/3 dagen geleden kreeg ik pain van hem 😀

  57. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ferblade is te vertrouwen:

    mijn PAIN voor zijn Pixeljunk Shooter geruild, thanks!

  58. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Gezocht:
    – Battlefield: Bad Company 2: Onslaught Mode

    Heb:
    -Modern Warfare 2: map pack 1
    -BF BC2: spectrat recon kit
    -BF BC2: spectrat assault kit
    -Midnight Club: Los Angeles car pack

  59. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Gezocht:
    – Battlefield: Bad Company 2: Onslaught Mode

    Heb:
    -Modern Warfare 2: map pack 1
    -BF BC2: spectrat recon kit
    -BF BC2: spectrat assault kit
    -Midnight Club: Los Angeles car pack

    Dit dien je hier te doen op de juiste manier http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php?35-PlayStation-Network-Games-Sharing-Topic.

  60. 935 XP
    Mormel123's avatar

    ow ik dagt dat dat hier moest xD, foutje