Forum

Topic: Welke PC games speel jij buiten Playstation?

Anoniem's avatar


Buiten de Playstation games heb je ook heel veel games die niet naar de PS3 of PS Vita komen, kijk hierbij maar eens naar Simcity, Starcraft en The Sims Medieval. Daarom is het natuurlijk leuk om van iedereen te weten wat die gene buiten zijn Playstation nog speeld. Zelf heb ik in vandaag en gister The Sims Medieval uitgespeeld, echt een aanrader! 🙂 Meld in een reactie welke games jij nog meer speelt! 🙂

Het zou ook leuk zijn om je Steam/Origin of andere gaming dienst naam te melden, zodat PC gamers je ook kunnen toevoegen! 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Deze:
    http://steamcommunity.com/id/da_teamkilla/games?tab=all

    Vooral met The Witcher en Civ V bezig op het moment.

  2. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb Steam, ik heb Ether Saga Online, ik heb Apple ID, en ik heb totaal geen geduld met Keyboard + Mouse Gaming.
    Mijn meestgebruikte Console is daarom ook de 3DS, daarna komt Wii U, PS3, en PS Vita.
    Mijn Xbox 360 staat sinds de aankondiging van de Xbox One stof te happen.

  3. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Command&Conquer Generals is een van de spellen die ik nog regelmatig speel op de PC 🙂
    Voor de rest nog af en toe pokemon ofzo op de DSi of Gameboy xP

  4. 292 XP
    donselaar's avatar

    laatst weer met wow begonnen… daarvoor diablo 2 en 3. minecraft doe ik ook af en toe nog…

  5. 107 XP
    Slmii's avatar

    Guild Wars 2 en ga beginnen met Tomb Raider voor de PC. 😛

  6. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    tijd geleden begonnen half life 2 uit te spelen damn nog steeds een mooie game momenteel hotline miami
    benjamin NL steam naam voor mensen die er uberhaubt in geinteresseer zijn heb ik nog wel een aantal van die dota invites

  7. 2457 XP
    peyj's avatar

    Niks meer eigenlijk.. Alle games die ik speelde heb ik ondertussen ook op mn PS3. Heel af en toe speel ik weer eens GTA IV 🙂

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Haha, Command & Conquer: Generals speel ik ook nog wel eens op de PC, ookal is het zo’n oud spel, en dan vooral die mods ervoor. Deel 2 ga ik ook spelen op de PC, tenzij hij ook voor de PS4 komt, maar dat lijkt mij niet. 😛

    Verder speel ik niet echt op de PC, behalve af en toe misschien Battlefield 2 en Minecraft. Ik vind gamen op een console gewoon leuker en beter, gamen met een controller is gewoon veel beter imo. Natuurlijk kan je er ook wel een aansluiten op je PC, maar dan heb je weer een set-up process en het werkt gewoon wat minder.

  9. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Haha, Command & Conquer: Generals speel ik ook nog wel eens op de PC, ookal is het zo’n oud spel, en dan vooral die mods ervoor. Deel 2 ga ik ook spelen op de PC, tenzij hij ook voor de PS4 komt, maar dat lijkt mij niet. 😛

    Ja die vond/vind ik echt goed en kan niet wachten op 2 😀
    Al vind ik C&C enz leuker/beter op PC dan Console, besturing is ook meer gemaakt voor PC
    Maar ik denk ook niet dat Generals 2 voor Console komt 😉

  10. 496 XP
    T_inus's avatar

    Uiteraard ook via Steam.

    Op dit moment erg veel Arma 3 en Take on Helicopter om wat vlieg skills te krijgen (zelfde ontwikkelaar).
    Verder tussen door een hele zooi indie games, steun ook fanatiek de greenlight sectie, erg goed initiatief van Steam!

    – Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards (remake)
    – Evoland
    – Chaos on Deponia (ouderwetse point en click, erg leuke game)
    – Kerbal space program

  11. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Binnenkort (wanneer me laptop terug is van reparatie) Company of Heroes 2 op steam kopen.

    verder speel ik heel af en toe diablo 3 en regelmatig battlefield 3:)

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja die vond/vind ik echt goed en kan niet wachten op 2 😀
    Al vind ik C&C enz leuker/beter op PC dan Console, besturing is ook meer gemaakt voor PC
    Maar ik denk ook niet dat Generals 2 voor Console komt 😉

    Ja oké, de besturing van C&C is inderdaad (veel) beter op de PC vooralsnog. Maar natuurlijk kan het ook geoptimaliseerd worden voor PS4 bijvoorbeeld. Denk aan het nieuwe touch-pad op de controller. 😛 Maar besturing met muis en toetsenbord lijkt me in dit geval wel handiger inderdaad. Ik heb ook erg zin in deel 2. 🙂

  13. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    Het spel wat ik het meeste gespeeld heb en wat ik ook 1 van de leukste spellen is, is Team Fortress 2. Die speel ik natuurlijk op de pc omdat de ps3 versie niet leuk is. Ook speel ik Counter Strike GO en Left 4 Dead 2 op de pc.

  14. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    PC alleen Simcity, voor de rest game ik op Wii U naast PS3

  15. 101 XP
    Jasonace7's avatar

    Minecraft – arma II – LOTR BFME2 – Rome total war –

  16. Redacteur - 62 XP
    steescake's avatar

    The Sims 3(alle uitbreidingen), LOTR BFME2, NOLF 2, RCT, Skyrim, Oblivion en nog wat andere games.

  17. 236 XP
    Djierod's avatar

    Project IGI 1 & 2, tofste games die ik in jaren heb gespeeld.
    Moeilijker dan dit, kan niet haha.

  18. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Alleen Diablo III en WoW… Heb Xcom ook eerst op PC gespeeld, maar heb hem nu op Playstation 3 en dat speelt eigenlijk veel lekkerder. 🙂 Dus Diablo III zal ik binnenkort ook wel niet meer spelen op mijn PC…