Forum

Topic: Downloaden PSN Zeer traag

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn, die trage downloads hebben als zij games downloaden van de psn store.? Ik heb mijn ps3 met kabel aangesloten, en al andere utp kabels geprobeerd, maar ik haal 1mb per 2 seconden. Soms maar 250KB! Dus een bestand van 15GB daar ben je dagen mee bezig. Ik ben even de weg kwijt , want ik weet niet welke instellingen je moet hebben voor je netwerk. Ik koos voor auto. detecteren. En ik heb een 120MB internet , en op de pc getest en dat was ok (116,83), en als ik test op de ps3 dan staat er bij download 24.2. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Heb ik ook last van. En ik.heb het ook al van.meerdere anderen gehoord. Het zal wss wel komen doordat iedereen de nieuwe PS Plus games wil downloaden. Ik verwacht dat het.morgen wel sneller zal gaan.

  2. 653 XP
    Straatveger's avatar

    Ik download oude plus games, omdat ik een superslim heb gekocht, om die daar op te zetten. Ik weet als er nieuwe plus games zijn, dat het dan trager gaat. Ik ben al vanaf maandag bezig om te dowloaden.

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ja ok, maar normaal gesproken gaat het bij mij ook.veel sneller met nieuwe PS Plus games. En.toen.ik gister de GT6 demo wilde downloaden ging dat ook veel trager.

  4. 653 XP
    Straatveger's avatar

    Ik vermoed dat het aan de server ligt, ik had nu 100MB in 30 seconden.

  5. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Die van mij gaat ook weer snel! 🙂

  6. 80 XP
    johnbrou's avatar

    Bij mij gaat hij echt wel traag 🙁 Ben nu battlefield 3 aan het downloaden. (op half uur 5%)

  7. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Bij mij is het PSN standaard 4-5x trager dan m’n PC internet, hoewel het inderdaad ook uitmaakt hoe druk het op het moment is.

  8. 8 XP
    TwistedBomberz's avatar

    Bij mij gaat het snel.
    Saints row the third in anderhalf uurtje gedownload
    Nu net begonnen aan Battlefield 3

  9. 2457 XP
    peyj's avatar

    Gaat bij mij met 1mb per sec.

  10. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Kom ik aan met 1mb/5sec netto…

    Zo een hekel aan me internet, wil overstappen maar andere in het huis hebben geen vertrouwen in die nieuwe provider.

  11. 1199 XP
    chris65's avatar

    ik denk niet dat het zozeer aan de provider ligt. Ik haal bestanden van een aantal GB’s binnen de kortste keren binnen, maar een zelfde bestand met de PS3 duurt aanzienlijk langer. Ondanks dat mijn ps3 bekabeld is en mijn laptop niet.
    Hopelijk gaat dat met het nieuwe abonnement van de PS4 veranderen, want ze zouden met Plus abonnement gebruiken om te investeren in PSN, toch?

  12. 1061 XP
    megafire777's avatar

    gelukkig haalt mijn sse weer wat tijd in voor het downloaden:P

  13. 53 XP
    optiflex's avatar

    Door open dns van 11 naar 90mb/s!!

  14. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Heb precies hetzelfde.
    Gestoord word ik er van.
    Had gisteren een update van GoW Acension.
    Liep lekker en opeens bij 60% ging het heel traag.
    Heb er uiteindelijk 45 min over gedaan en zo groot was de update niet… 😳
    Meestal download ik s’nachts en dan maak ik er weinig van mee.
    Ze mogen hier wel eens wat aan gaan doen.
    Straks bij de ps4 krijgen ze gedonder als het niet werkt.
    De spellen zullen dan ook een stuk groter zijn.

  15. 362 XP
    Coelers's avatar

    Heb er zelf niet zn last van. gaat bij mij meestal ergens tussen de 1 en 4 mb per seconde. Maar mn update’s doet ie automatisch snachts. En de download voor plusgames zet ik aan via de website. Zodat ie deze gaan downloaden als de ps3 aangaat. Wat dus ook snachts gebeurd.