Forum

Topic: The last of us kopen of niet?

Anoniem's avatar

Dag, ik twijfel er heel hard aan om The last of us nog te kopen,maar ik vind het zo stom om nu nog spellen te kopen voor de ps3 omdat de ps4 bijna gaat uitkomen.
Wat vonden jullie van het spel en is het de moeite om het nog te kopen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 8831 XP
    7th-son's avatar

    de ps3 word nog lang ondersteund, en er komen zeker tot aan volgend jaar nogsteeds geweldige spellen voor uit
    waarschijnlijk heb je de kans dat de games die voor de ps3 uit gaan komen, beter zijn dan ps4 titels (en dan bedoel ik niet qua graphics)

    Een game als the last of us komt niet snel meer, dit is een toptitel, en imo de beste game sinds jaren, al dan niet de beste van deze gehele generatie. Ik vind persoonlijk dat elke ps3 eigenaar deze game in zijn/haar collectie hoord te hebben!
    Intens verhaal, ontzettend mooi, en uitstekende gameplay
    wat wil je nog meer?

  2. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    de ps3 word nog lang ondersteund, en er komen zeker tot aan volgend jaar nogsteeds geweldige spellen voor uit
    waarschijnlijk heb je de kans dat de games die voor de ps3 uit gaan komen, beter zijn dan ps4 titels (en dan bedoel ik niet qua graphics)

    Een game als the last of us komt niet snel meer, dit is een toptitel, en imo de beste game sinds jaren, al dan niet de beste van deze gehele generatie. Ik vind persoonlijk dat elke ps3 eigenaar deze game in zijn/haar collectie hoord te hebben!
    Intens verhaal, ontzettend mooi, en uitstekende gameplay
    wat wil je nog meer?

    Ja inderdaad, je hebt een punt
    Is dit een goede aanbieding 52 euro op gamedumper.nl ?

  3. 33 XP
    Fast_Rabbit's avatar

    Ja inderdaad, je hebt een punt
    Is dit een goede aanbieding 52 euro op gamedumper.nl ?

    Zeker, hij is of uitverkocht of gewoon 60 euro bij de meeste winkels.

  4. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Marktplaats staan ook wel goede advertenties, dus zou daar even kijken of iemand hem in je buurt verkoopt. 😉

  5. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Ik denk dat ik hem ga bestellen op Gamedumper 😉

  6. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Mijn motto is altijd spellen die je kan uitspelen voor een prikkie later kopen of lenen van een vriend of 50/50.

    Dus the last of us komt bij mij pas laat in huis.

  7. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Marktplaats staan ook wel goede advertenties, dus zou daar even kijken of iemand hem in je buurt verkoopt. 😉

    Doe ik inderdaad ook wel eens, maar Last Of Us maakt gebruik van een Online Pass, anders zou je die weer opnieuw aan moeten schaffen, mocht je online willen spelen

    Mijn motto is altijd spellen die je kan uitspelen voor een prikkie later kopen of lenen van een vriend of 50/50.
    Dus the last of us komt bij mij pas laat in huis.

    Begrijpelijk! Doe ik normaal ook, alleen ik wou deze game zo graag hebben als limited edition, en die zijn later moeilijker te krijgen
    Heb zelf dus de Joel edition gekocht.
    Tevens speel ik de game ook online, en wil dan graag wat eerder de game hebben

  8. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Doe ik inderdaad ook wel eens, maar Last Of Us maakt gebruik van een Online Pass, anders zou je die weer opnieuw aan moeten schaffen, mocht je online willen spelen

    Begrijpelijk! Doe ik normaal ook, alleen ik wou deze game zo graag hebben als limited edition, en die zijn later moeilijker te krijgen
    Heb zelf dus de Joel edition gekocht.
    Tevens speel ik de game ook online, en wil dan graag wat eerder de game hebben

    Wat vind je van de multiplayer?

  9. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Wat vind je van de multiplayer?

    Leuk! Maar niet te lang zeg maar, gewoon af en toe en paar matches spelen

  10. 5 XP
    MCMartin's avatar

    Ik denk dat ik hem ga bestellen op Gamedumper 😉

    Staat bij mij 5 – 10 werkdagen levertijd, stond dat er bij jou ook? Bijna overal is de levertijd echt lang..

    Denk dat ik hem bij directgame.nl ga halen voor 56 euro, die hebben nog voorraad, kreeg gister antwoord op mijn mail. En geen verzendkosten. Dan maar 4 euro meer betalen.

  11. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Staat bij mij 5 – 10 werkdagen levertijd, stond dat er bij jou ook? Bijna overal is de levertijd echt lang..

    Denk dat ik hem bij directgame.nl ga halen voor 56 euro, die hebben nog voorraad, kreeg gister antwoord op mijn mail. En geen verzendkosten. Dan maar 4 euro meer betalen.

    Ja dat staat er ook bij, heb het nog niet gedaan want ben het zoeken waar hem wel op voorraad is, dus misschien wel eens op die site kijken 😉

  12. 483 XP
    Klart's avatar

    Het wordt door velen de beste game op de PS3 genoemd. Kopen dus!

  13. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Bestellen!

  14. 5 XP
    MCMartin's avatar

    Ja dat staat er ook bij, heb het nog niet gedaan want ben het zoeken waar hem wel op voorraad is, dus misschien wel eens op die site kijken 😉

    Hij is nu tijdelijk 49,99 bij directgame.nl zag ik zojuist!