Forum

Topic: gamescom kaarten

Anoniem's avatar

Hallo,

Weet iemand waar en hoe je gamescom kaarten kan bestellen.
we zijn vorig jaar op de zaterdag daarheen gegaan maar ze hadden voor het eerst geen kassaverkoop meer.
we hebben toen aan de kassa 2 kaartjes gekocht voor de zondag.
ik weet dat je via de gamescom site kaartjes kan bestellen maar dat gaan ivm buitenland alleen maar via een creditcard.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Hi, ik zou geen andere manier weten om kaartjes te kopen. Creditcard is best wel noodzakelijk. Kan je die niet eentje lenen van iemand even?
    Wellicht kan je een belletje wagen naar de Köln Messe, en vragen of zij een oplossing weten…

    HOTLINE Public Visitors
    Tel. +49 1806 089 999

    Ik ga zelf op donderdag, en ga geen kaartjes kopen van tevoren (omdat ik niet weet met hoevelen we uiteindelijk gaan). Zorg gewoon dat ik daar om 10:00u ongeveer sta, dan zijn er zeker nog wel kaartjes.

    Er zijn trouwens ook nog steeds kaartjes voor de woensdag beschikbaar.

  2. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Hi, ik zou geen andere manier weten om kaartjes te kopen. Creditcard is best wel noodzakelijk. Kan je die niet eentje lenen van iemand even?
    Wellicht kan je een belletje wagen naar de Köln Messe, en vragen of zij een oplossing weten…

    HOTLINE Public Visitors
    Tel. +49 1806 089 999

    Ik ga zelf op donderdag, en ga geen kaartjes kopen van tevoren (omdat ik niet weet met hoevelen we uiteindelijk gaan). Zorg gewoon dat ik daar om 10:00u ongeveer sta, dan zijn er zeker nog wel kaartjes.

    Er zijn trouwens ook nog steeds kaartjes voor de woensdag beschikbaar.

    Wij waren daar om 10uur alleen hadden ze voor de zaterdag geen kaarten voor de verkoop ivm de drukte van het jaar daarvoor.

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Nee, precies, I know. Ik was er namelijk op die erg drukke zaterdag 2 jaar geleden.
    Ik weet niet of ze die regeling dit jaar opnieuw hebben eigenlijk…

  4. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Hoe duur is een kaartje trouwens voor 1 dag?

  5. 530 XP
    Wintermute's avatar

    Hoe duur is een kaartje trouwens voor 1 dag?

    Kijkt u eens meneer: direct linkje voor uw gemak:

    http://www.gamescom-cologne.com/en/gamescom/fuer_alle/eintrittskartenneu/index.php

  6. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    € 11,- dacht ik. Kost geen drol.

  7. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Nee, precies, I know. Ik was er namelijk op die erg drukke zaterdag 2 jaar geleden.
    Ik weet niet of ze die regeling dit jaar opnieuw hebben eigenlijk…

    was daar toen ook wij waren gelukkig ruim voor de drukte al binnen. we wisten niet wat we zagen toen we weer naar huis gingen.