Forum

Topic: [TK] PS3 Rock Band 3 pro gitaar, fender mustang

Anoniem's avatar

Ik heb deze gitaar voor Rock Band 3 vorig jaar aangeschaft, en is nog in perfecte staat!
Amper gebruikt, omdat de moeilijkheidsgraad voor mij net even te hoog ligt, want je moet echt eerst oefenen, wil je met deze gitaar kunnen spelen.
De gitaar is alleen te gebruiken met Rock Band 3 op de Playstation 3, zowel met alle nummers die bij Rock Band 3 zitten, als de aangegeven nummers die je kunt vinden in de Playstation Store.

Foto’s worden binnenkort geplaatst, degene die nu geplaatst zijn komen van het internet af.

Gitaar specificaties:
– Replica van een Fender Mustang
– 102 knoppen (touchgevoelig) in plaats van de standaard 5 knoppen
– In plaats van de standaard strumbar, 6 korte snaren
– Draadloze Zender
– Strap
– 2 Plectrums
– Kompleet met originele doos en hand leidingen

Mocht er vraag zijn naar de game zelf, kan dat waarschijnlijk wel geregeld worden. De game is erg moeilijk te vinden, en hier in de buurt weet ik een winkel waar je die nog kunt vinden (ik geloof voor 30 euro)

Het liefst ophalen, maar brengen is eventueel ook mogelijk als het niet te ver is, voor een kleine vergoeding.

Prijs? Roept u maar!
[ATTACH]2465[/ATTACH]
[ATTACH]2466[/ATTACH]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Wel vet, maar dan zou ik het vast ook niet kunnen. xD

  2. 8865 XP
    7th-son's avatar

    Wel vet, maar dan zou ik het vast ook niet kunnen. xD

    Het is totaal niet te vergelijken met de normale gitaren
    Ze zeggen ook dat als je het met deze gitaar op z’n moeilijkst kunt, dat je het ook op een echte gitaar zou kunnen
    Er zit trouwens ook een midi poort op, zodat je de gitaar op een pc kunt aansluiten

  3. 8865 XP
    7th-son's avatar

    niemand die dit eens wil proberen hier?