Forum

Topic: Playstation 3 slim fit meenemen op vakantie?

Anoniem's avatar

Hey,

Ik wil graag mijn ps3 slim fit meenemen op vakantie naar Turkije. Want de eerste 2 weken blijven we ergens waar het niet zo leuk is ( familie ) . Er is weinig te doen daar dus daarom wil ik graag me ps3 meenemen. Maar is dat wel verstandig? Waar moet ik dan op letten en hoe moet ik het meenemen? Daarna ga ik naar een stad waar het best warm is. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn ps3 niet te overhit raakt daar? ( ik ga het niet vaak gebruiken in die stad )

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Neem bonnetjes mee, zodat je kan aantonen dat je hem niet daar gekocht hebt (Douane). Heb je daar internet? neem een extra internetkabeltje mee. Probeer vooral veel digitale games mee te nemen, zo weinig mogelijk fysieke games.
    Voor koeling: zorg dat ie niet in de zon staat, en dat hij ruimte genoeg heeft voor de ventilator.
    Verder: zorg ook voor een goede verzekering. Als iemand je je PS3 naar binnen ziet slepen, ben je zomaar target…

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    heeft turkije ook ander soort stopcontacten? ook een punt om op te letten

  3. 288 XP
    shooterman100's avatar

    heeft turkije ook ander soort stopcontacten? ook een punt om op te letten

    ze hebben het zelfde stopcontact als hier

    btw
    aangezien je een slim hebt kan je hem vast wel als handbagage want laptops moeten ook als handbagage anders gaan ze kapot

  4. 12 XP
    Blackops2's avatar

    Neem bonnetjes mee, zodat je kan aantonen dat je hem niet daar gekocht hebt (Douane). Heb je daar internet? neem een extra internetkabeltje mee. Probeer vooral veel digitale games mee te nemen, zo weinig mogelijk fysieke games.
    Voor koeling: zorg dat ie niet in de zon staat, en dat hij ruimte genoeg heeft voor de ventilator.
    Verder: zorg ook voor een goede verzekering. Als iemand je je PS3 naar binnen ziet slepen, ben je zomaar target…

    Ik neem aan dat ik wel internet heb daar maar dat maakt me niet heel erg veel uit. Ik wil graag black ops 2 kunnen spelen haha. Thanks voor de tips