Forum

Topic: Vraag gta v

Anoniem's avatar

Goedemiddag
ik heb een vraagje bij de game mania krijg je een gratis poster joeppie
ik wil de special edition halen maar je moet 25 euro aanbetalen maar ik heb vandaag nog gelezen dat t slecht gaat met game mania dus heeft iemand een alternatief of ?
Met vriendelijke dank

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1061 XP
    megafire777's avatar

    gaat niet slecht met game mania maar een branche gericht op alleen de games is vandaag de dag risky. daarom sluit game mania een paar deuren in plaats van die te openen.

    ik heb hem ook bij gm gepreorderd en zo lang er winkels zijn kan je hem halen hoor.

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik zou niet aanbetalen voor een gratis poster, voor een game die nog een tijdje duurt voor hij uitkomt.

  3. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    gaat niet slecht met game mania maar een branche gericht op alleen de games is vandaag de dag risky. daarom sluit game mania een paar deuren in plaats van die te openen.

    ik heb hem ook bij gm gepreorderd en zo lang er winkels zijn kan je hem halen hoor.

    aangezien ik in almere woon en daar bijna een game koopt omdat er te veel concurrentie is op het gebied van game !
    dus zometeen is die ook opeens gesloten dus ik vind het risky weetje ?

    Ik zou niet aanbetalen voor een gratis poster, voor een game die nog een tijdje duurt voor hij uitkomt.

    Had ik dus ook dus ik vroeg me af waar hebben jullie hem gehaald en hoezo ?
    wat wil wel gewoon vertrouwd en misschien met extra´s ofzo ?

  4. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Vraag gewoon bij je Game Mania filiaal of ze weten of ze open blijven.

  5. 1061 XP
    megafire777's avatar

    preorder je toch online? of kan dat niet bij die versie die jij wil?

  6. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    preorder je toch online? of kan dat niet bij die versie die jij wil?

    Ja , ik ga dat ook gewoon denk ik doen maar ik vond die poster wel vet maja ik ga m denk ik wel gewoon bestellen bij bol.com ofzo ik kijk nog wel even rond of ik ergens goedkoper kan vinden of wat dan ook danku

    preorder je toch online? of kan dat niet bij die versie die jij wil?

    maja nu je t ook zegt dan zal je wel omdat er van alles bij zit extra moeten betalen ! dus ik kijk wel even

  7. 227 XP
    wimb00's avatar

    http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/6885?ref=34 64,21 euro incl.
    http://www.yourgamezone.nl/PS3-GTA-V-Special-Edition 69,95 euro incl.
    Dixons 69,99 euro
    Mycom 69,99 euro
    Bol….79,99 euro

    Zelf geen ervaring met gamedumper. Als je de game zeker op release wilt zou ik bij een andere bestellen, die staan wat beter aangeschreven bij klantervaringen. Kijk maar 🙂

  8. 1870 XP
    R*forever's avatar

    De mijne staat al 2 jaar op pre order in GM. MIJN POSTER HANGT HIER AL VAN BEGIN 2013^^

  9. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    heb hem net bij Dixons gepre orderd 🙂

  10. 1 XP
    nander's avatar

    als je goedkoper wil heb ik een tip kijk eens op dixons die hebben de game veel goedkoper ook de special edition