Forum

Topic: Sony wireless headset

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik vroeg me af of je 2 headsets op een ps3 systeem kunt activeren?
Het is die kleine die je in je oor doet (die blauw knippert als ie aanstaat).
Zodat als de een leeg is, ik de andere kan pakken en die lege weer op kan laden. Iemand een idee ??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Als jij 2 headsets hebt kun je die beide activeren op je PS3 alleen zul je ze niet tegelijk kunnen gebruiken (niet dat je dat wilt denk ik, maar oke)
    Zodra de een leeg is en je de andere aan zet moet je wel ff bij accessoire settings wisselen van apparaat of in ieder geval kijken dat ie de goede pakt.

  2. 653 XP
    Straatveger's avatar

    Hmm, als de een uitstaat, en de ander aan zet, denk ik wel dat dat ook goed is, en dat ik niet naar die instelling hoef te gaan. Op zich zijn die dingen niet zo duur meer. voor 29 heb je er al een. Bedankt voor je hulp, ga ik proberen.

  3. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Kan je beter een Gioteck Ex-01 halen. Net zo goed, zit lekkerder om je oor(vind ik) en is maar 15,- of 17,50 euro..

  4. 653 XP
    Straatveger's avatar

    Geen last van dat ie “misschien” niet lekker in je oor zit, na enkele minuten ben ik hem al vergeten. Het kan wel, maar dat moet ik eerst uit de game, andere headset activeren en dan terug.