Forum

Topic: Welke PS3 Games zijn Allemaal Nederlands Gesproken?

Anoniem's avatar

Hallo,

Sinds kort woont mijn neef uit engeland in nederland nau wil ik graag weten welke games allemaal nederlans gesproken zijn zodat hij tussen het gamen ook nog wat nederlans bij leert.

UC1
UC2
UC3
GOW 3

Verder nog?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Volgens mij zijn zo’n beetje ALLE games Nederlands gesproken, als je de taal-instellingen op je PS3 maar op Nederlands zet.

    Er zullen best wel wat uitzonderingen zijn, maar aangezien ikzelf alles in het Engels speel, heb ik geen idee welke.

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Hallo,

    Sinds kort woont mijn neef uit engeland in nederland nau wil ik graag weten welke games allemaal nederlans gesproken zijn zodat hij tussen het gamen ook nog wat nederlans bij leert.

    UC1
    UC2
    UC3
    GOW 3

    Verder nog?

    je bent killzone vergeten:D van nederlandse makers maar geen nederlandse stem?

  3. 244 XP
    lekkajonk0's avatar

    Heavy Rain
    Zo’n beetje alle Sony games zijn NL

  4. 1199 XP
    chris65's avatar

    Volgens mij zijn zo’n beetje ALLE games Nederlands gesproken, als je de taal-instellingen op je PS3 maar op Nederlands zet.

    Er zullen best wel wat uitzonderingen zijn, maar aangezien ikzelf alles in het Engels speel, heb ik geen idee welke.

    Volgens mij is het precies andersom. De meeste games zijn niet nederlands gesproken en een aantal wel. Wel is het merendeel nederlands ondertitelt.

  5. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Volgens mij is het precies andersom. De meeste games zijn niet nederlands gesproken en een aantal wel. Wel is het merendeel nederlands ondertitelt.

    Kan best…. My bad dan. Ik weet dat als ik m’n instellingen ‘per ongeluk’ nog op Nederlands heb staan dat ik dan wel eens die geweldige Nederlandse NL voice-overs hoor.

  6. 113 XP
    mrwhoopy's avatar

    Alle delen van Infamous zijn nederlands gesproken,
    alle delen van sly cooper

  7. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Kan best…. My bad dan. Ik weet dat als ik m’n instellingen ‘per ongeluk’ nog op Nederlands heb staan dat ik dan wel eens die geweldige Nederlandse NL voice-overs hoor.

    in uncharted heb ik hem zeker op nederlands vindt de stem van nolan niet bij drake passen maar de nederlandse wel

  8. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    in uncharted heb ik hem zeker op nederlands vindt de stem van nolan niet bij drake passen maar de nederlandse wel

    Nooit geprobeerd. Ik krijg over het algemeen zelfmoord-neigingen van de Nederlandse stemmen… En vertalingen ook trouwens. Ondertitels gaan bij mij ook op Engels.

    NL gesproken:
    * Ratchet and Clank
    * Little Big Planet

  9. 257 XP
    iNSo's avatar

    PS all stars battle royale is ook nl gesproken, verder weet ik het niet xD heb mijn ps3 op engels gezet

  10. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Gewoon zeer simpel : elke Sony exclusieve is standaard Nederlands ingesproken als je ps3 weet dat je van Benelux bent of via instellingen

    Alle andere zijn te kiezen via optionele menu’s in in-game. Zoals nfs mw ofzo. Of gewoon standaard Engels ..

    Uitzondering kan: indien je Nederlands talig wilt spelen maar dat weet ik eerlijk gezegd niet. Omdat ik dit niet getest heb/ingesteld heb omwille van liever de Engelstalige versies te horen. Serieusly wie wil er nu cod/GTA/etc in het Nederlands horen? Het is al erg genoeg dat sommige games je trofeeën in Nederlands zetten omdat de games Benelux edities zijn/dergelijke ..

  11. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    in uncharted heb ik hem zeker op nederlands vindt de stem van nolan niet bij drake passen maar de nederlandse wel

    de Nederlandse stemmen in uncharted zijn idd verdomd goed!

  12. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Resistance

  13. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik vind nederlandse stemmen verschrikkelijk. Vooral met rachet and clank spellen. En voor alle jongeren speel het lekker op engels leer je ook nog van.

  14. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ik vind nederlandse stemmen verschrikkelijk. Vooral met rachet and clank spellen. En voor alle jongeren speel het lekker op engels leer je ook nog van.

    ik speel alles op engels maar uncharted niet, nolan mag er best wezen maar zijn stem past niet bij drake imo.
    en kan goed genoeg engels hoor:P

  15. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Gewoon zeer simpel : elke Sony exclusieve is standaard Nederlands ingesproken als je ps3 weet dat je van Benelux bent of via instellingen

    Alle andere zijn te kiezen via optionele menu’s in in-game. Zoals nfs mw ofzo. Of gewoon standaard Engels ..

    Uitzondering kan: indien je Nederlands talig wilt spelen maar dat weet ik eerlijk gezegd niet. Omdat ik dit niet getest heb/ingesteld heb omwille van liever de Engelstalige versies te horen. Serieusly wie wil er nu cod/GTA/etc in het Nederlands horen? Het is al erg genoeg dat sommige games je trofeeën in Nederlands zetten omdat de games Benelux edities zijn/dergelijke ..

    White Knight Chronicles is niet in het Nederlands te spelen. Maar goed, daar zijn de servers toch van gesloten, dus die speel je waarschijnlijk sowieso al niet meer. 🙂

  16. 22 XP
    GeneralSecura's avatar

    Starhawk is ook Nederlands gesproken.

  17. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Gewoon zeer simpel : elke Sony exclusieve is standaard Nederlands ingesproken als je ps3 weet dat je van Benelux bent of via instellingen

    Alle andere zijn te kiezen via optionele menu’s in in-game. Zoals nfs mw ofzo. Of gewoon standaard Engels ..

    Uitzondering kan: indien je Nederlands talig wilt spelen maar dat weet ik eerlijk gezegd niet. Omdat ik dit niet getest heb/ingesteld heb omwille van liever de Engelstalige versies te horen. Serieusly wie wil er nu cod/GTA/etc in het Nederlands horen? Het is al erg genoeg dat sommige games je trofeeën in Nederlands zetten omdat de games Benelux edities zijn/dergelijke ..

    Bijna alle PS exclusives inderdaad. Maar The last of us niet… Ik vind nederlandse stemmen meestal niet zo erg, maar ik the last of us kan ik het me ook niet zo helemaal voorstellen XD. Maar heel veel PS exclusives zijn wel NL. Ik zou dus ook Infamous aanraden, geweldige serie! En de stemmen vind ik ook niet slecht.

  18. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Grappig, ik heb juist mijn instellingen van de PS3 op Engels staan om zo Engels beter te leren. 😉

    Voorheen had ik dat niet, maar ik moet eerlijk zeggen behalve de Uncharted serie dan dat ik geen idee heb welke games in het Nederlands gesproken zijn. Ik let er eigenlijk niet zo heel erg op. De AC serie is Nederlands ondertiteld…

  19. 8831 XP
    7th-son's avatar

    ondertiteling vind ik juist fijn in games
    nederlands of engels maakt mij dan niet uit
    er zijn altijd wel van die momenten dat je iets net niet goed kunt horen wat iemand zegt, of juist dat dat je je volume zacht hebt staan

  20. 9637 XP
    stefan52a's avatar

    @mrwhoopy: Deel 1 niet die is altijd Engels geweest.