Forum

Topic: ranks ?

Anoniem's avatar

Hey even een vraagje tussendoor , hoe kom ik van mijn newbie rank af ? ( Afgezien van het forum spammen )

Ik ben al zeker 2 jaar lid hierzo en ook redelijk actief ( Helpdesk / hulp in de shoutbox etc. ) en zou graag een andere rank willen krijgen/behalen.

Grts,

iNSo

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    bij 150 forumposts verdwijnt deze titel

  2. 257 XP
    iNSo's avatar

    Okee, bedankt voor je antwoord 🙂

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Zoiets kun je me ook voor PM-en hoor, is een redelijk klein vraagje 😛

  4. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Zoiets kun je me ook voor PM-en hoor, is een redelijk klein vraagje 😛

    maar dan weet de rest het nog niet.

  5. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    maar dan weet de rest het nog niet.

    Precies 😉

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Wat zijn de verdere ranks?

  7. 257 XP
    iNSo's avatar

    Zoiets kun je me ook voor PM-en hoor, is een redelijk klein vraagje 😛

    Lol okee is goed man 🙂

    Zal je voortaan pmen

  8. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Member bij 150 forum posts, senior member bij 500 forum posts, 1000 forum posts is elite

    Is al zooooovaak gezegd en verteld

  9. 1199 XP
    chris65's avatar

    voorzover ik het na kan gaan is elke post 1xp. iNSo heeft 152xp (=152 posts?) en zou dan toch geen newbie moeten zijn?

  10. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Volgens mij is er een verschil tussen forumposts en posts op nieuwsberichten. Forumposts hebben effect op je rank en posts op nieuwsberichten hebben effect op je aantal xp. Denk ik.

  11. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik zie het wel. Ik post niet voor de rank, maar heb nu toch een punt gescoord 🙂

  12. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Volgens mij is er een verschil tussen forumposts en posts op nieuwsberichten. Forumposts hebben effect op je rank en posts op nieuwsberichten hebben effect op je aantal xp. Denk ik.

    Ik zou juist denken dat dit geen verschil zou moeten maken. Wat maakt het nou uit of je op de nieuws berichten reageert of in het forum? Ik zou eigenlijk niet eens weten op hoeveel nieuwsberichten ik heb gereageerd of hoe vaak ik heb gereageerd in het forum. Maar goed, die informatie kan ik vast ergens in mijn profiel vinden, denk ik…

  13. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik zou juist denken dat dit geen verschil zou moeten maken. Wat maakt het nou uit of je op de nieuws berichten reageert of in het forum? Ik zou eigenlijk niet eens weten op hoeveel nieuwsberichten ik heb gereageerd of hoe vaak ik heb gereageerd in het forum. Maar goed, die informatie kan ik vast ergens in mijn profiel vinden, denk ik…

    Ik vind het ook raar dat dat verschil.maakt maar volgens mij is het wel het geval.

  14. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    XP is combinatie van beide, 1 comment is 1 punt en 1 forumpost is 1 punt. Forum rank is afhankelijk van posts op het forum.

  15. 162 XP
    MollieO1's avatar

    En die van psfocus tellen niet mee? 🙂

  16. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    En die van psfocus tellen niet mee? 🙂

    Nee, sorry 😛

  17. 162 XP
    MollieO1's avatar

    balen! dan was ik psx-sense king

  18. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Net PSX-Sense Senior Member behaald!

  19. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Ach ja. Al lid sinds 15-11-2010 en ook nogsteeds voorzien van het Newbie.. ach ja gaat ooit wel een weg denk ik

  20. 257 XP
    iNSo's avatar

    Ach ja. Al lid sinds 15-11-2010 en ook nogsteeds voorzien van het Newbie.. ach ja gaat ooit wel een weg denk ik

    150 forum posts, wel humor dat je nog steeds als newbie bekend staat en iemand die 150 posts in een week maakt wel een made member is. ..sweet irony xD

  21. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    150 forum posts, wel humor dat je nog steeds als newbie bekend staat en iemand die 150 posts in een week maakt wel een made member is. ..sweet irony xD

    Ja ach.. t staat een beetje jammer maar oke.. zodra je ziet wanneer iemand zichzelf heeft aangemeld is het alweer een heel ander verhaal. Zijn sowieso niet heel veel mensen die hier al net zo lang rondhangen als wij denk ik… Wij weten beter 😛

    Ik reageer nou eenmaal niet zovaak op forumtopics.