Forum

Topic: Welke Resident Evil vinden jullie de beste?

Anoniem's avatar

Hallo,

Ben wel benieuwd welke Resident Evil jullie als beste vinden omdat ik van plan ben alle delen te kopen..

mvg,

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 369 XP
    poolOOvision's avatar

    zonder twijfel deel 4 en ik denk dat de meeste dat vinden. 1 t/m 4 zijn echte survival horror games, weinig leven en kogels, besturing is wennen. Deel 5 was wel aardig co-op , veel te makkelijk.. deel 6 is waardeloos en kan je beter skippen, meer cutscenes en schieten, veel te veel quik time events 😉

  2. 57 XP
    kahraba's avatar

    1 TOT EN MET 3 4 heb ik nooit geacepteerd als survival was ook doeloos schieten maar ja mijn mening eh

  3. 224 XP
    jiang153's avatar

    4 en 5. Enige wat ik van 6 leuk vind is het counteren op timing

  4. 210 XP
    Jokerfanhenders's avatar

    Code veronica

  5. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Resident Evil 2.

  6. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    1-Resident Evil 2
    2-Resident Evil 1
    3-Resident Evil 4/Resident Evil Veronica
    4-Resident Evil 0/Resident Evil 3

    Resident Evil 6 is een schande. Resident Evil 5 is niet slecht maar ik vond de setting een beetje onzin zombies met guns. 😛

    4 en 5. Enige wat ik van 6 leuk vind is het counteren op timing

    Als je een gamecube heb zoek maar naar deel 1 de remake zeker dat je verkocht bent.

  7. 496 XP
    T_inus's avatar

    Ook ik vond 4 het beste, maar 1 t/m 3 waren ook top.

    Deel 5 en 6 heb ik niet eens de moeite voor genomen, vond dat echt geen Resident Evil games meer….

  8. Mechromancer's avatar

    Resident Evil 4

  9. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Easily Resident Evil 4. Heb me met Resident Evil 5 ook erg vermaakt, vooral met de co-op.(meer actie dan horror, maar de game zat verder goed in elkaar). Moet deel 6 nog kopen dus daar kan ik nog niet over oordelen.

    Heb v/d oudere delen alleen Resident Evil 1 en 2 gespeeld en die waren toendetijd indrukwekkend. Maar als je dat nu gaat spelen moet je de outdated graphics maar op de koop toe nemen. ^_^

  10. 41 XP
    The_keF's avatar

    1 tot en met 3 zijn goed. Alles wat daarna uitkwam is de naam Resident Evil niet waardig, zelfs de originele maker van de serie schaamt zich voor de kant die ze met de serie zijn opgegaan.

  11. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Hier een Resident Evil collector.

    Zowiezo deel 1 t/m 3.
    En dan vooral deel 2.

    Daarna is het bergafwaards gegaan helaas.

  12. 8831 XP
    7th-son's avatar

    deel 5 en 6 zijn welliswaar niet echt meer in de oude stijl, maar ze zijn wel erg vermakelijk in coöp als je daar van houd!

  13. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Easily Resident Evil 4. Heb me met Resident Evil 5 ook erg vermaakt, vooral met de co-op.(meer actie dan horror, maar de game zat verder goed in elkaar). Moet deel 6 nog kopen dus daar kan ik nog niet over oordelen.

    Heb v/d oudere delen alleen Resident Evil 1 en 2 gespeeld en die waren toendetijd indrukwekkend. Maar als je dat nu gaat spelen moet je de outdated graphics maar op de koop toe nemen. ^_^

    Koop hem niet zonde van je geld. Ik heb nog nooit xo iets slecht gespeeld met de naam resident evil.

    deel 5 en 6 zijn welliswaar niet echt meer in de oude stijl, maar ze zijn wel erg vermakelijk in coöp als je daar van houd!

    Deel 6 is een schande stomme ai van teamgenoten en zombies. De eerste RE die ik niet uitgespeeld of zal uitspelen.

  14. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    1.Resident evil 1 remake GC
    2.Resident evil 2 DC
    3.Resident evil 3/Veronica DC
    4.Resident evil zero GC
    5.Resident evil 3ds
    6.Resident evil 4,5,6 zijn geen RE games.

    Ik vind het totaal niet erg om de oude games te spelen, ik stoor me er totaal niet hoe lelijk de games eruit zien…sterker nog, ik heb ze allemaal nog.

  15. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Koop hem niet zonde van je geld. Ik heb nog nooit xo iets slecht gespeeld met de naam resident evil.

    Deel 6 is een schande stomme ai van teamgenoten en zombies. De eerste RE die ik niet uitgespeeld of zal uitspelen.

    daarom zei ik ook coop, samen met een vriend spelen dus

  16. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    resident evil 4 vind ik ook de beste maar ben ik de enige die deeltje 6 leuk vond:D