Forum

Topic: Wat ga je doen in de GTA V stad al eerste !?

Anoniem's avatar

duurt nog even maar dan is een van mijn toppers uit
maar mijn vraag is wat gaan jullie als eerste doen in de grote open wereld van GTA ? Ga jij dure autoΒ΄s zoeken , de bergen in of gewoon de wereld verkennen ?
Ik ga zelf ( heb de special editon met landkaart) veel geld, (zoeken?) sparen en dan alle dingen proberen te kopen enzo autoΒ΄s tunen enzovoort om daar profijt te hebben verder in de game
Laat me weten wat jullie gaan doen de MP of toch gewoon meteen de story line ?!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

41 reacties

  1. 495 XP
    patrick3's avatar

    Ik hoop dat er weer van die fun dingen inzitten(karts, hovercrafts, monstertruck etc. etc.). Maar mocht ik de kans krijgen dan pak ik de 4wieler:P

  2. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Ik ga ook net als jou eerst relax ff rondtoeren door de stad …

    Het lijkt mij super om de stad te leren kennen, natuurlijk in een gejatte auto πŸ˜‰

  3. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ik ga ook net als jou eerst relax ff rondtoeren door de stad …

    Het lijkt mij super om de stad te leren kennen, natuurlijk in een gejatte auto πŸ˜‰

    Hahaha , ja ik kan echt niet wachten ik ga ook eerst even goed de stad ontdekken , mooi autoΒ΄s zoeken , vliegen in wat dan ook gewoon even alles ontdekken niet meteen de story line dat is mijn plan

    Ik hoop dat er weer van die fun dingen inzitten(karts, hovercrafts, monstertruck etc. etc.). Maar mocht ik de kans krijgen dan pak ik de 4wieler:P

    Ik hoop dat ook Patrick maakt de game ook weer wat leuker om zulke dingen in de game te doen !
    Ik hoop dat rockstar me verrast !

  4. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    Vliegen…
    Het land vanuit de lucht verkennen

    En hopelijk zitten er ook weer mooie glitches in.
    En is de tank ook weer beschikbaar.

  5. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Vliegen…
    Het land vanuit de lucht verkennen

    En hopelijk zitten er ook weer mooie glitches in.
    En is de tank ook weer beschikbaar.

    Top ! lijkt me ook leuk om t van de lucht te verkennen , hoe vliegen zich uitpakt
    Ik heb dat ook vernomen dat de tank terug zou komen kijken hoe hij er nu uit ziet
    oftewel ik kan niet wachten !

  6. 64 XP
    Ngplayer50's avatar

    Ik plons meteen het water in en daarna pak ik het eerste vliegtuig wat ik zie en knal tegen de snelweg aan!

  7. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Rockstar kennende kan je niet gelijk vliegen πŸ˜‰

    Top ! lijkt me ook leuk om t van de lucht te verkennen , hoe vliegen zich uitpakt
    Ik heb dat ook vernomen dat de tank terug zou komen kijken hoe hij er nu uit ziet
    oftewel ik kan niet wachten !

  8. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    Duiken is wat ik na het rondvliegen ga doen
    (als dat al direkt mogelijk is)

  9. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    hmmm ik denk dat ik gelijk maar eens de stripclubs in het spel ga bezoeken πŸ™‚ Daarna in een kroeg lekker portje darts spelen. En dan de omgeving maar eens gaan verkennen in een gejatte auto haha.

  10. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    hmmm ik denk dat ik gelijk maar eens de stripclubs in het spel ga bezoeken πŸ™‚ Daarna in een kroeg lekker portje darts spelen. En dan de omgeving maar eens gaan verkennen in een gejatte auto haha.

    Klinkt precies wat je in t dagelijks leven ook doet of niet , haha πŸ˜€

  11. 8831 XP
    7th-son's avatar

    hoertjes oppikken!

    uhmm wacht, ik ga eerst gewoon een aantal story missies doen
    en hoop stiekem dat de complete game in coop gespeelt kan worden, want wat is er nou leuker dan samen een overval plegen, of roekeloos door de stad heen rijden?

  12. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    uhmm wacht, ik ga eerst gewoon een aantal story missies doen
    en hoop stiekem dat de complete game in coop gespeelt kan worden, want wat is er nou leuker dan samen een overval plegen, of roekeloos door de stad heen rijden?

    Dat zal je in GTA online ook wel kunnen.

  13. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    klopt in de mp zou je dit ook wel kunnen doen .
    hoertjes oppikken is dat wel legaal ‘?!

  14. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    In GTA is alles legaal πŸ˜›

  15. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    In GTA is alles legaal πŸ˜›

    Niet alles Mike , anders zou de politie niet als mongolen achter je aan rijden als jij met je drive skills over iemand heen rijd , hjahahaha πŸ˜€

  16. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Wat ga je doen? Serieus? Ik kan gewoon niks bedenken. Ik ga gewoon bijna flauw vallen als ik deze game heb en misschien de spoed moeten inschakelen als die 8GB install te lang duurt!

    GTA IS VOOR MIJ CHAOS, dus gewoon de straat in chaos zetten. Auto’s pimpen en een race houden… God damn it V IS GEWOON EEN LIFE-DRAINER FOR SURE… deze opsommingen kosten mij al maanden tegen ik GTA V NOG MAAR ALS OPWARMERTJE SPEEL. Deze game ga ik echt zo kapot spelen!!!!

  17. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Wat ga je doen? Serieus? Ik kan gewoon niks bedenken. Ik ga gewoon bijna flauw vallen als ik deze game heb en misschien de spoed moeten inschakelen als die 8GB install te lang duurt!

    GTA IS VOOR MIJ CHAOS, dus gewoon de straat in chaos zetten. Auto’s pimpen en een race houden… God damn it V IS GEWOON EEN LIFE-DRAINER FOR SURE… deze opsommingen kosten mij al maanden tegen ik GTA V NOG MAAR ALS OPWARMERTJE SPEEL. Deze game ga ik echt zo kapot spelen!!!!

    Hahah , dit klinkt precies zoals ik me voel.
    GTA V Word de game nu nog alléén 2 maanden wachten jongens
    Duurt te lang.

  18. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    gewoon lekker rond toeren met een auto beetje de stad verkennen en misschien vind ik wel een vettere auto :), nu ik er zo over praat kan ik echt niet wachten…

  19. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    De stripclub opzoeken πŸ˜› (als die er net als in San Andreas is natuurlijk)

  20. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    gewoon lekker rond toeren met een auto beetje de stad verkennen en misschien vind ik wel een vettere auto :), nu ik er zo over praat kan ik echt niet wachten…

    Niemand kan er op wachten , het water loopt me al in de mond

    De stripclub opzoeken πŸ˜› (als die er net als in San Andreas is natuurlijk)

    Hahaha , weet bijna zeker van wel.
    Anders pik je toch gewoon een hoertje op :D!?

  21. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Niemand kan er op wachten , het water loopt me al in de mond

    Hahaha , weet bijna zeker van wel.
    Anders pik je toch gewoon een hoertje op :D!?

    lol in de trailer heb ik al een strip club gespot en moest je mijn video eens bekijken zie je dat daar ook een pic van te zien is. cvg heeft trouwens ook al lang bevestigd dat het erin zit en nog wel redelijk gedetailleerd :p .

  22. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Elk mogelijk voertuig proberen, cheaten, beetje rondkutten denk ik. Zoals elke GTA.

  23. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Cheaten ?

    Wat is er zo leuk aan cheaten als ik vragen mag ? oneindig kogels ect πŸ˜›

  24. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Elk mogelijk voertuig proberen, cheaten, beetje rondkutten denk ik. Zoals elke GTA.

    Cheaten dee ik in GTA iv om te kutten omdat ik er klaar mee was !

  25. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    GTA V map
    https://pbs.twimg.com/media/BQIyqkyCMAEnmil.jpg:large
    Echt of nep????

    https://twitter.com/GTAVoclock

  26. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6mBS3Elq9ck

  27. 1870 XP
    R*forever's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=ggXbEeI2tfc&feature=youtu.be

    Zojuist nog een under-rated channel gevonden.. Die gast heeft echt wel sick edit skills. Je moet maar eens zijn playlist doorzoeken..

    http://www.youtube.com/watch?v=Xv4gB4yvJnA&feature=c4-overview&list=UUEFEYAywMUVbHTo0y8T7_cA

  28. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    GTA Online Official Gameplay Video is coming tomorrow at 10 AM EST oftewel 16:00 CET

    Zojuist nog een under-rated channel gevonden.. Die gast heeft echt wel sick edit skills. Je moet maar eens zijn playlist doorzoeken..

    http://www.youtube.com/watch?v=Xv4gB4yvJnA&feature=c4-overview&list=UUEFEYAywMUVbHTo0y8T7_cA

    Thumbs up

  29. 1 XP
    Get_A-Job_Fella's avatar

    Ik ga eerst 10 Missie’s spelen om er ff in te zitten
    Dan ga ik Los Santos vanuit de lucht verkennen
    Dan ga ik naar het dichtbijzijnde politiestation en steel daar een politieauto en dan ga ik een beetje Los Santos met een sirene aan de straten ontdekken

    Peace for everyone on earth,
    En heb medelijden met de mensen die Gta 5 niet kunnen betalen !

  30. 3 XP
    BasJochems's avatar

    Ik begin denk ik met alles een beetje ontdekken. Kijken waar de mooie huizen zijn die te koop zijn, kijken op het vliegveld en dan even naar de bergen vliegen. Daarna even kijken hoe het precies zit met die drie verschillende personages.

  31. 2457 XP
    peyj's avatar

    GTA kennende mag je in het begin toch niet overal komen (voorbeeld GTA SA was het vliegveld geblokkeerd, GTA IV de bruggen dicht). Maar ik ga na die intro missie(s) wel rond toeren :). Alvast opzoek naar een mooie bak die je voor je huis kan zetten.

  32. 1870 XP
    R*forever's avatar

    GTA kennende mag je in het begin toch niet overal komen (voorbeeld GTA SA was het vliegveld geblokkeerd, GTA IV de bruggen dicht). Maar ik ga na die intro missie(s) wel rond toeren :). Alvast opzoek naar een mooie bak die je voor je huis kan zetten.

    Deze keer niet….
    Enkel belangrijke locaties, wellicht story gebonden Heist locaties en de militaire tucht πŸ˜€

  33. 3 XP
    BasJochems's avatar

    Ga er ook niet van uit dat er stukken land afgesloten zijn zoals bij GTA SA en GTA IV het geval was. Hoop vooral dat het vliegveld wel gewoon open is.

  34. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik volg voornamelijk in het begin het verhaal, beleef de omgevingen van de 3 characters een beetje en ga dan tijdens of tussen de missies door wat verkennen in de buurt. Zo blijven delen van de map nog steeds “onbekend” en “nieuw” voor me zelfs na dagen/maanden spelen.

  35. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik volg voornamelijk in het begin het verhaal, beleef de omgevingen van de 3 characters een beetje en ga dan tijdens of tussen de missies door wat verkennen in de buurt. Zo blijven delen van de map nog steeds “onbekend” en “nieuw” voor me zelfs na dagen/maanden spelen.

    Voor de derde keer aan iedereen…

    Stel je dit eens voor…

    1 je gaat eens gezellig een tochtje op de oceaan gaan doen
    2 je duikt wat gezellig
    3 opeens zie je iets in de donker
    4 ogen gloeien op..
    5 RUN!!! EEN KRAKEN!!!!!!

    Holy shit ik zou echt wel scared als shit zijn… In assassin’s creed 2 durfde ik al bijna niet meer in het water bij die easter egg πŸ˜€

  36. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Voor de derde keer aan iedereen…

    Stel je dit eens voor…

    1 je gaat eens gezellig een tochtje op de oceaan gaan doen
    2 je duikt wat gezellig
    3 opeens zie je iets in de donker
    4 ogen gloeien op..
    5 RUN!!! EEN KRAKEN!!!!!!

    Holy shit ik zou echt wel scared als shit zijn… In assassin’s creed 2 durfde ik al bijna niet meer in het water bij die easter egg πŸ˜€

    Haha , je weet maar nooit

  37. 151 XP
    Sadeesh's avatar

    Parachutespringen en daarna gelijk missies!

  38. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Eerst wat missies om er in te komen, zit waarschijnlijk toch wel een verplichte begin missie aan vast. Na een vijftal missies de stad per auto verkennen. Kijken wat er de mogelijkheden zijn. En indien mogelijk (of het gelijk open is of niet), van het meest zuidelijke puntje van de map naar het meest noordelijke puntje rijden. Last but not least: Een hommage brengen aan Grove Street. Iedereen die daar maar waagt te lopen in het paars knal ik overhoop πŸ˜€

  39. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    Vliegen…
    Het land vanuit de lucht verkennen

    En hopelijk zitten er ook weer mooie glitches in.
    En is de tank ook weer beschikbaar.

    Er is niks ervan terecht gekomen…

    Ben gelijk aan een paar missies begonnen.
    De hele kaart heb ik zichtbaar gemaakt (penswerk)
    Om het hele land varen, rivieren/meren doorkruisen.
    En natuurlijk met de auto/motor…
    Heb wel heel ff in een vliegtuig en met de Blimp gevlogen.

  40. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    Prestatie van de dag..

    Take a blimp…
    http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4257/MvUD-Kc5NEuAANdQtejEDw/0_0.jpg
    http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7269/hTAJ1ishj0Oz8TjKSEISkQ/0_0.jpg