Forum

Topic: Call of Duty: Black ops 2 Challenge

Anoniem's avatar

hallo,

ik wil de vragen aan jullie of jullie zing in hebt, met challenges halen van Domination.

Challenge: heet Trip Cap

zijn jullie goed met spelen , als jullie tijd hebben ,
kan jullie mij dan helpen. met A.B.C challenges halen.
dat wil ik heel graag hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=tPW0q4400Qg

Wie Helpen, ?
Doe dan ff PSN: Plaatsen
dan voeg ik jullie toe .

GR.walkernl

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 3 XP
    Karimpie99's avatar

    Hallo, ik zou wel willen helpen. Ben niet super goed maar wel een teamspeler. K/D van 1.13. Psn: Karimpie99 Moet die challange zelf ook nog. Heb ook headset.

    Kan op elk moment van de dag online zijn.

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Wauw deze challenge is inderdaad echt een bitch, ik ga hem binnenkort ook met mijn clan proberen.

  3. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ok , ik zal je ff toevoegen mij psn: firewalkernl en ik heb ook headset.

    Hallo, ik zou wel willen helpen. Ben niet super goed maar wel een teamspeler. K/D van 1.13. Psn: Karimpie99 Moet die challange zelf ook nog. Heb ook headset.

    Kan op elk moment van de dag online zijn.

    het is inderdaad pittig ja ,

    Wauw deze challenge is inderdaad echt een bitch, ik ga hem binnenkort ook met mijn clan proberen.

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Wil je best wel maar al te graag helpen. Maar als er noobs zijn ben ik weg haha

    Add: FluffyDemon- / DoniHumpMyPillow-

    Het is zeker niet moeilijk zolang je maar communiceert, goeie tactiek hebt en er echt voor wilt gaan!

  5. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Wil je best wel maar al te graag helpen. Maar als er noobs zijn ben ik weg haha

    Add: FluffyDemon- / DoniHumpMyPillow-

    Het is zeker niet moeilijk zolang je maar communiceert, goeie tactiek hebt en er echt voor wilt gaan!

    Hoezo zal je weg gaan als er noobs zijn ? Of vind je het dan te makkelijk?

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik heb hem op mijn main account al gehaald zonder dat ik doorhad dat het best een pittige challenge was. Nu op mijn sniper nog even halen.

  7. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik zal je ff toevoegen.

    Wil je best wel maar al te graag helpen. Maar als er noobs zijn ben ik weg haha

    Add: FluffyDemon- / DoniHumpMyPillow-

    Het is zeker niet moeilijk zolang je maar communiceert, goeie tactiek hebt en er echt voor wilt gaan!

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Hoezo zal je weg gaan als er noobs zijn ? Of vind je het dan te makkelijk?

    Doelde meer op het team zelf haha.
    Mensen zonder headset, die doelloos lopen etc.