Forum

Topic: playstation 3

Anoniem's avatar

hoi psx sense leden

ik heb laatst playstation 3 gekocht. toen ik zag een topic met playstation 3 schoon houden. ik zie stof op mijn playstation 3 en om het half jaar moest je iets doen om het schoon te maken volgen mij. maar nu ik playstation heb moet ik ook iets doen en zijn er veel psx-sensers die gewoon niks doen met de playstation en er geen last van hebben, of iederen doet wel iets zodat hij schijn is

dankje

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 8831 XP
    7th-son's avatar

    wat voor model PS3 heb je?

    je moet ook niet vergeten dat het enorm warm is op het moment, en dat de PS3 er van alles aan doet om koel genoeg te blijven
    ze worden uiteraard erg warm

  2. 139 XP
    Xx_DontTakeItPersonal_xX's avatar

    Ja moet je mij niet zeggen dat de ps3 warm wordt, ik was zonet aant gamen nfs MW (2005 geport naar ps3) en plots schakelt men ps3 uit zonder dat ik dat wou en hij bleef met zijn rood lampje pinken heb dan het schakelaartje vanachter af gezet en terug opgestart en nu krijg ik geen geluid meer op bf3 en farcry3 op cd heb dan hitman absolution opgestart omdat daar wel geluid op was en terwijl ik dit bericht aant het schrijven ben laat de surround sound systeem het ookal afweten!! ps3 en surround sound staan volledig vrij heb men ps3 beneden gezet omdat het om men kamer gemakkelijk 35 graden wordt! 🙁 🙁