Forum

Topic: goeie ps vita games

Anoniem's avatar

hoi

ik ben op zoek naar een aantal goeie ps vita games. maakt niet uit of het indie games zijn. ik weet gewoon niet wat goeie games zijn voor de vita.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Voordat ik je daar antwoord op kan geven, wat voor genre zoek je? Er zijn zat goeie vita games. Beste advies: PS plus, dan heb je er meteen vier (+2 per maand erbij)

  2. 369 XP
    poolOOvision's avatar

    Inderdaad gewoon plus nemen… ikzelf speel veel vechtspellen als marvel vs capcom, streetfighter. Unit 13 vond ik goed en is gratis bij plus, wipeout,nfs, little big planet, muramasa rebirth en veel van die kleine indie-games zijn de moeite waard en kosten vaak maar een paar euro..goei site http://www.metacritic.com/game/playstation-vita

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Gravity Rush heb ik onwijs veel plezier mee gehad, Rayman Origins is ook zeker de moeite waard, Ultimate Marvel vs Capcom 3 is ook tof en Pinball Arcade is een leuk tijdverdrijf.

  4. 518 XP
    recsto's avatar

    Voordat ik je daar antwoord op kan geven, wat voor genre zoek je? Er zijn zat goeie vita games. Beste advies: PS plus, dan heb je er meteen vier (+2 per maand erbij)

    het maakt mij niet uit welk genre. ik hoe van elk genre wel

  5. 8838 XP
    7th-son's avatar

    het maakt mij niet uit welk genre. ik hoe van elk genre wel

    dan zou ik alsnog doen wat mithrandir zei
    PLUS aamschaffen, en die gratis games nemen voor de vita
    als extra krijg je me het zelfde account ook nog gratis PS3 spellen, en werkt het ook voor de PS4 straks als deze uit is
    je krijgt in een jaar tijd ca 1000 euro aan games, avatars, themes etc gratis
    en dat voor 50 euro!

  6. 531 XP
    monsternon's avatar

    Wat voor games heb je al?

  7. 247 XP
    robinho123's avatar

    fifa 13, assasins creed, virtua tennis, wipeout, rayman origins, need for speed, modnation racers ( wat minder), unit 13 vind ik goede spellen. toch vind ik black ops declassified de multiplayer nog steeds leuk om te spelen.

    en mithrandir heeft mij ook ps plus aangeraden, daar krijg je zeker geen spijt van. voor inderdaad 50 euro krijg je veel meer aan games terug

  8. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Modnation Racers vind ik best wel tof omdat je auto’s, banen en coureurs kunt downloaden van anderen. Ik heb dus een Charizard auto met Ash als coureur, en een paar hele sicke tracks! Het enige nadeel is de lange laadtijden, maar die zijn er op de PS3 ook volgens mij.

  9. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Laten we niet Soul Sacrifice vergeten + Killzone: mercenary die over een maandje uitgaat komen.