Forum

Topic: psn+

Anoniem's avatar

bij ps+ kan je voor een maand gratis games spelen. maar als de maand afgelopen is kan je dan de game nog spelen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Zucht… Deze vraag is al zo vaak langsgekomen… Wel eens van Google gehoord?

    Je kan je games blijven spelen zolang je PS Plus abonnement loopt. Verloopt je abonnement, dan verlopen ook je spellen.

  2. 369 XP
    poolOOvision's avatar

    Je kan op je dashboard van je ps3 zien wanneer de game verloopt, bij extra game info

  3. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Games die je hebt gekocht via PS Plus Korting, blijft wel behouden na het verlopen van je abbo!

  4. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Games die je hebt gekocht via PS Plus Korting, blijft wel behouden na het verlopen van je abbo!

    daar heb je helemaal gelijk in, dus een korte opsomming
    – games volledig gratis met PLUS, blijven ALLEEN geldig als je een PLUS abonnement hebt (verloopt dit, dan dus niet, en heb je later weer een PLUS abonnement, dan weer wel)
    – games met korting dmv PLUS, blijven ALTIJD werken, ook al is je abonnement verlopen
    – avatars, thema’s blijven geloof ik altijd werken?

  5. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Hallo dit heeft ff niks met de vraag te maaken maar deze maand naast de mooie spellen die we hebben bij psn+ kunnen we ook NBA 2K13 gratis downloaden! Ik weet niet of dit een fout is of iets dergelijks ,maar denk ik meld het ff 😀 je moet via manual search checken, bij mij staat ie al aan

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Jup, NBA is bij mij ook aan.het downloaden! Maak er snel gebruik van!!!! Voordat ze de fout verhelpen.

  7. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Bedankt voor de tip!!
    Ben hem ook aan het downloaden.
    Het is geen fout, want er staat ook bij dat als je lid bent van ps+ dat je hem gratis kan downloaden.
    👍

  8. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Bedankt voor de tip!!
    Ben hem ook aan het downloaden.
    Het is geen fout, want er staat ook bij dat als je lid bent van ps+ dat je hem gratis kan downloaden.
    👍

    Het is wel een fout hoor. Aangezien de game in het Midden-Oosten gratis zou moeten.zijn ipv Spec Ops. Want die is daar verboden. Ik denk dus wel degelijk dat het een.fout is, want NBA 2K13 zat niet bij de PS Plus update. Hoe dan ook is het wel chill, nog een gratis game!

  9. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    En wat voor gratis spel. Ben er zeer blij mee met NBA2K13. Toch de beste kwa basketbal games. Grafisch ook zeer mooi vind ik.

  10. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Het is wel een fout hoor. Aangezien de game in het Midden-Oosten gratis zou moeten.zijn ipv Spec Ops. Want die is daar verboden. Ik denk dus wel degelijk dat het een.fout is, want NBA 2K13 zat niet bij de PS Plus update. Hoe dan ook is het wel chill, nog een gratis game!

    Oké, bedankt voor de uitleg.
    Wist het niet. 😃

  11. 161 XP
    ps3fan's avatar

    Heb een vraag over de actie van sony met psplus dat je 90 dagen gratis krijgt bij aankoop van een jaar., geldt dit ook als je al psplus lod bent, dus dat je bijvoorbeeld nog 30 dagen hebt en je koopt een jaarabbo dat ze er dan dus 365+90 bij doen?

  12. 53 XP
    optiflex's avatar

    Jup =D

  13. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Jup =D

    waar kun je dat zien dan? of moet je je daarvoor ergens aanmelden?

  14. 2015 XP
    WJayW's avatar

    waar kun je dat zien dan? of moet je je daarvoor ergens aanmelden?

    De informatie is ook na te lezen op http://blog.eu.playstation.com/.
    De vraag of de duur op loopt is beantwoord in de comments.
    LET WEL OP, de actie geldt natuurlijk alleen als je via de PS Store verlengt.

  15. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb een ontzettende noob vraag, maar stel hem toch ….. Als mijn ps+ afloopt, kan ik dan nog de ps+ spellen spelen? …….geintje, nu serieus maar even noob. Waar kan ik zien hoeveel dagen/weken/maanden mijn ps+ abo nog geldig is?

  16. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Ik heb een ontzettende noob vraag, maar stel hem toch ….. Als mijn ps+ afloopt, kan ik dan nog de ps+ spellen spelen? …….geintje, nu serieus maar even noob. Waar kan ik zien hoeveel dagen/weken/maanden mijn ps+ abo nog geldig is?

    Je kunt zien hoelang je huidige lidmaatschap nog geldig is via PlayStation®Network > [Accountbeheer] > [Transactiebeheer] > [Lijst van services] > [PlayStation®Plus] in het XMB-menu van je PlayStation 3-systeem.

    http://nl.playstation.com/psn/support/ps3/detail/linked286117/item286116/Veelgestelde-vragen-over-PlayStation-Plus/

  17. 1199 XP
    chris65's avatar

    Je kunt zien hoelang je huidige lidmaatschap nog geldig is via PlayStation®Network > [Accountbeheer] > [Transactiebeheer] > [Lijst van services] > [PlayStation®Plus] in het XMB-menu van je PlayStation 3-systeem.

    http://nl.playstation.com/psn/support/ps3/detail/linked286117/item286116/Veelgestelde-vragen-over-PlayStation-Plus/

    Bedankt voor je reactie. Ik had al bij accountbeheer gekeken, maar had het zelf niet bij transactiebeheer gezocht. Ook op de sony entertainment netwerk site kon ik het niet vinden en op de playstation site ook niet. M’n vrouw kijkt nu naar de voice of holland (jawel ;( ) dus ga daarna gelijk kijken.
    Nogmaals bedankt

  18. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Bedankt voor je reactie. Ik had al bij accountbeheer gekeken, maar had het zelf niet bij transactiebeheer gezocht. Ook op de sony entertainment netwerk site kon ik het niet vinden en op de playstation site ook niet. M’n vrouw kijkt nu naar de voice of holland (jawel ;( ) dus ga daarna gelijk kijken.
    Nogmaals bedankt

    Ha lol, de mijne kijkt nu ook de voice.

  19. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ha lol, de mijne kijkt nu ook de voice.

    Gedeelde leed is halve smart, gelukkig duurt het maar 2 uur 😉