Forum

Topic: Trofeeen vita en ps3 ??

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb sinds kort een PS vita, nu heb ik een aantal trofeeën gewonnen en met de server gesynchroniseerd. Als ik kijk in de trofee lijst op mijn PS3 dan zie ik de games van de vita er niet tussen staan. De gewonnen trofeeën staan wel bij mijn profiel (laatst gekregen trofeeën). Op de vita zie ik wel de games van mijn PS3, maar andersom niet. Vreemder wordt het als een vriend in mijn vrienden lijst wel die game kan zien, en hoeveel ik al behaald heb (procent).
Kan ik zelf mijn eigen vita games niet zien op mijn ps3?
Of moet ik eerst nog iets aan of uitvinken ofzo ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Als je met de PS3 online ben en je controleert dus in de online modus
    Dan zou je ze moeten zien …

    Probeer anders ook even jullie trophies te vergelijken via zijn profiel

    Ik hoop dat het lukt

  2. 141 XP
    lierseboy64's avatar

    Hallo straatveger,

    Ik heb dit probleem ook gezien toen ik mijn vita had. Hetgene wat ik doe
    is, je pakt iemand uit je vriendenlijst en je vergelijkt de trofeeen met hem.
    Dan komen ze er wel automatisch bij staan.

  3. 653 XP
    Straatveger's avatar

    Ik ga het straks proberen, probeer met cross play verbinding te maken maar lukt niet. bedankt voor je tip

  4. 653 XP
    Straatveger's avatar

    Als ik trofeeën vergelijk met iemand anders zie ik ze wel, maar ze komen niet in mijn eigen lijst te staan. is dit niet mogelijk ?

  5. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Misschien moet je trophy lijst is op *online modus* zetten in plaats van offline.

    Als je op de trophy icoon staat *driehoekje* drukken en online modus zetten. 1 ding : dat wil je niet.

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik krijg mijn PS Vita trophies ook niet te zien op PS3, maar andersom inderdaad wel.