Forum

Topic: Ps vita hulp nodig

Anoniem's avatar

Beste Lezers,

Sinds een dag heb ik een PS vita, een heel leuk handig en veelzijdig apparaat.
ik ben er erg tevreden mee, maar helaas kom ik toch nog 2 probleempjes tegen, en hopende dat een van jullie mij de oplossing kunnen geven.

Tijdens groepsberichtgeving type ik een bericht en wilde een foto meesturen die ik met de camera had gemaakt. De ontvanger, een vriend van me op de PS3 zei dat ie niets had ontvangen. Weet iemand hoe dit persies werkt? Kan men van de Vita naar de PS3 een foto sturen ? Of enkel van Vita naar Vita ?

Vaak zit ik op ps3trophies.org om informatie op te zoeken over trofeeën.
In de trophy guide`s die daar staan, worden zo nu en dan ook filmpjes geplaatst met informatie. Dit zijn YouTube filmpjes, maar als ik daar ben zie ik enkel een leeg vlak. Ik heb de YouTube app in de store gedownload, maar nog steeds heb ik dan een leeg vlak. Is dat niet mogelijk op de vita? Of moet ik een youtube plug-in installeren ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 531 XP
    monsternon's avatar

    De YouTube video,s hoor je gewoon te kunnen kijken. Is je vita helemaal up to date? En dat van dat bericht naar ps3 daar zitten geloof veel fouten in als ik een bericht stuur naar vriend met een ps3 komt die soms week later pas binnen

  2. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    Beste Lezers,

    Sinds een dag heb ik een PS vita, een heel leuk handig en veelzijdig apparaat.
    ik ben er erg tevreden mee, maar helaas kom ik toch nog 2 probleempjes tegen, en hopende dat een van jullie mij de oplossing kunnen geven.

    Tijdens groepsberichtgeving type ik een bericht en wilde een foto meesturen die ik met de camera had gemaakt. De ontvanger, een vriend van me op de PS3 zei dat ie niets had ontvangen. Weet iemand hoe dit persies werkt? Kan men van de Vita naar de PS3 een foto sturen ? Of enkel van Vita naar Vita ?

    Vaak zit ik op ps3trophies.org om informatie op te zoeken over trofeeën.
    In de trophy guide`s die daar staan, worden zo nu en dan ook filmpjes geplaatst met informatie. Dit zijn YouTube filmpjes, maar als ik daar ben zie ik enkel een leeg vlak. Ik heb de YouTube app in de store gedownload, maar nog steeds heb ik dan een leeg vlak. Is dat niet mogelijk op de vita? Of moet ik een youtube plug-in installeren ?

    je kunt wel berichten sturen naar mensen met een ps3 alleen de ps3 kan geen foto’s ontvangen in een bericht (zelf ook lopen proberen te doen maar het wilde niet baten)

    en youtube werkt niet op alle site’s op de ps vita de browser werkt nogsteeds niet optimaal en er moet nog heel veel aan gebeuren dus wie weet ooit

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Als je op YouTube zit in de browser zou hij meteen moeten kunnen redirecten naar de app als je een filmpje wilt afspelen. Hoe dat zit met ingesloten filmpjes weet ik niet.

  4. 247 XP
    robinho123's avatar

    ik had de youtube app ook vanaf het begin gedownload. gebruik het ook elke dag. maar op internet gewoon kon ik via trofeeën site ook geen videos zien. vreemd genoeg, weet niet wat ik gedaan had, kon ik dat na een tijd downloaden. hoe t kan weet ik niet