Forum

Topic: NFS Most Wanted

Anoniem's avatar

Vraagj??

Heb de dlc aangeschaft van Most Wanted, nu zie ik als ik multiplayer speelt mensen met verschillende kleuren rook van de banden komen.
Wat is dat??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Drift banden… Uit de map pack uitbreiding..

  2. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    hoop dat iemand het weet maar is het mogelijk om de dlc uit te zetten

  3. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Thanks R*forever. Z’n idee had ik al.

    @ The_ghostmen, ben bang van niet, hoezo vind je het niks ??

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    hoop dat iemand het weet maar is het mogelijk om de dlc uit te zetten

    Wat bedoel je met uitzetten? Wat is het voordeel voor jou? Ben je misschien de collectables aan het doen ofzo?

  5. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Hoe zit het eigenlijk met het levelen in multiplayer.

    Heb al keer een “prestige” als het waren gedaan. Maar dan begin je weer met schraap auto’s, eer je alle auto’s weer heb zit je alweer aan het eind van het levelen bekant.

    Hoe doen jullie dit zo snel, of elke keer als je een soort van “prestige” haalt blijven er wat auto’s over ?

    Want mijn Ford Focus ST bleef wel geunlockt.

  6. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Hoe zit het eigenlijk met het levelen in multiplayer.

    Heb al keer een “prestige” als het waren gedaan. Maar dan begin je weer met schraap auto’s, eer je alle auto’s weer heb zit je alweer aan het eind van het levelen bekant.

    Hoe doen jullie dit zo snel, of elke keer als je een soort van “prestige” haalt blijven er wat auto’s over ?

    Want mijn Ford Focus ST bleef wel geunlockt.

    Haha , deze herinnering heeft mijn de ja vu… Ik heb niet zolang de mp gespeeld. Enkel de online trophies gedaan. Het gene wat ik eruit kan leiden.

    Speedlist= regels van de host.. Sommige challenges hebben daily cars only terwijl andere sports only hebben..
    Het hangt dus af van de host. Maar meestal kan je elke wagen gebruiken.. Ik weet niet of je ze moet vrij-spelen. Want ik had alle wagens al uit de sp. en blijkbaar moest ik ze niet meer unlocken, uitgenomen de upgrades zijn ge-reset omdat er multiplayer only upgrades in zitten 🙂

    Wel effe lachen als iemand dit niet weet en dat jij opeens daar met jouw 400 km/h bugatti komt aan gevlogen :P.

    Bij deze heb ik de game terug gaan halen+ 2 assassin’s creed ’s voor mijn platina trophy gekte 😛

  7. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Hoe zit het met de concours?(soort prestige).

    Heb al 1 keer concours gedaam omdat ik op level 71 gezeten. Dus prestige hoger gegaan.
    Nu zit ik weer op level 71,en mijn punten balkje is vol. Maar kan nog geen concours doen,staat nog steeds slotje bij.

    Iemand die weet hoe dat zit??

  8. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Hoe zit het met de concours?(soort prestige).

    Heb al 1 keer concours gedaam omdat ik op level 71 gezeten. Dus prestige hoger gegaan.
    Nu zit ik weer op level 71,en mijn punten balkje is vol. Maar kan nog geen concours doen,staat nog steeds slotje bij.

    Iemand die weet hoe dat zit??

    Nee 🙁 maar ik kan wel mededelen dat ik mijn platina heb 🙂

  9. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Even google gebruikt, en schijnt dat je concours maar 1 keer kan gebruiken.

    Als je nog een keer level 71 haalt, dan blijf je daar. Verdien je wel punten,maar je ziet ze niet terug.
    Beetje jammer,had gehoopt op een soort van “prestige” systeem. Elke keer level 71, dan even prestigen. Net als CoD.