Forum

Topic: [Giveaway] Playstation Plus 30 dagen code

Anoniem's avatar

Hoi allemaal!

Voor iedereen (NL/BE) die nog geen Playstation plus heeft, heb ik een leuke giveaway. Namens Het Officiele Playstation Community (OPC) forum mag ik vijf(5) codes voor 30 dagen PS Plus weggeven!

Voor wie het nog niet weet (en wie is dat??), met Playstation Plus krijg je toegang tot de Instant Game Collection bestaande uit 10 PS3 en vier Vita spellen, de mogelijkheid om volledige games uit te proberen, kortingen, exclusieve toegang, automatische updates en nog veel meer. Voor meer info over Playstation Plus: http://nl.playstation.com/playstationplus/

Met de 30 dagen code kan je dertig dagen lang alle mogelijkheden van Playstation Plus uitproberen, en alle spellen uit de IGC downloaden en spelen, gebruik maken van de extra korting in de Summer Sale die nu gaande is in de Store, en het gemak van automatische updates ondervinden.

In tegenstelling tot de 30 dagen-codes die je vaak op Facebook kan krijgen, heb je voor het inwisselen van deze codes GEEN creditcard nodig, en na de 30 dagen loopt je abonnement automatisch af, tenzij je zelf actief je abonnement verlengt. Als je iets gekocht hebt met PS Plus korting, mag je dat uiteraard wel gewoon houden.

Omdat ik de codes via het Sony OPC gekregen heb, lijkt het me leuk om er een klein competitie-element in te brengen. Wil je graag een Playstation Plus code, doe dan het volgende:
1. Ga naar het OPC Forum (http://community.eu.playstation.com/t5/Nederlandse-Forum/ct-p/106
2. Vind een leuk onderwerp
3. Post iets bij dat onderwerp op het OPC forum
4. Post hieronder een link naar jouw bericht. Elk bericht is voorzien van de tekst “Bericht xx van xx”. Als je op die eerste xx klikt, krijg je direct de link naar jouw bericht. Je mag ook gewoon de link naar het onderwerp plaatsen.

De eerste vijf die hier de link posten krijgen een code. Let wel, je moet wel een PSX-sense account hebben, anders kan ik je geen bericht met de code sturen!

Deze actie is mijn eigen initiatief, met medeweten van, maar niet in samenwerking met Roy van PSX-Sense. Als er iets fout gaat, kan je aan deze giveaway geen enkel recht ontlenen, en overige juridische blablabla.

Edit: Nog even een belangrijke toevoeging: De code is ALLEEN voor users die nog GEEN PS Plus hebben (gehad). Het stacked dus niet met een bestaand PS Plus abonnement!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Klinkt misschien stom, maar wat het is het jammer dat ik al PSplus heb…anders had ik zeker meegedaan.

    Kan het mensen overigens wel aanraden. (vooral met oog straks op de PS4)

    succes iedereen!

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik heb nog geen PS Plus, en hier is mijn bericht.

    Bericht van mickvl (TheMick1)

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Kijk, dat zijn nog eens deelnames 🙂 Ik ga vanavond/morgen de entries bekijken, en dan krijgen de goede deelnemers hun code! Bedankt voor het enthousiasme!

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ok, ik ga de inzendingen checken, en de codes opsturen. Watch your DM!

    @FatoeBoy: PS3 vs xbox, altijd een leuk onderwerp om over te discussieren, zeker als het over trophies en Achievements gaat!

    @TheMick: Ik hoop dat ik dit najaar ook Rayman Legends kan gaan spelen, ik kijk er iig erg naar uit! Het OPC is de perfecte plek om er al over te praten met andere geinteresseerden!

    @Zizou112: Goede vraag, over DS3 vs DS4… Volgens mij heb je al antwoord gekregen!

    @vinniejones801: GTA V: Daar kijken we toch allemaal naar uit??

    @wimb00: Ik hoop dat je snel antwoord krijgt op je Starhawk vraag…

    Iedereen bedankt voor het meedoen, wellicht heb ik binnenkort nog een keer codes om weg te geven. Houd het forum in de gaten!

    Chris

  5. 1063 XP
    jonas46's avatar

    sorry hoor, ik wil niet haten of jaloers zijn, ik had namelijk toch al psplus. maar er is toch geen hol aan deze competitie. je kiest er gewoon 5 comments en geeft deze code weg. toch niet echt eerlijk tegenover de andere kandidaten lijkt me. kon je evengoed de codes online gezet hebben en de eerste vijf die dit forum openden hadden ze. nou sorry als dit bericht aanvallend overkomt maar ik wou toch even mijn mening kwijt. even goede vrienden allemaal hoop ik 🙂

  6. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Hoi jonas,

    geen probleem hoor, kritiek mag. Ik heb niet zomaar 5 comments gekozen, het waren vijf PSX-sensers die een bericht op het OPC forum gepost hebben. Dat is net even iets anders dan ‘zomaar’ de codes posten. Ik had eerlijk gezegd geen idee of, en hoeveel reacties er zouden komen, dus wilde het ook niet te ingewikkeld maken.

    Maar, een volgende keer (als die er is) doe ik het wellicht anders, dus verbeter-voorstellen zijn welkom.

    Aan de andere kant, we kunnen als psx-sensers ook gewoon blij zijn dat er iemand geheel vrijwillig vijf codes gratis weggeeft, toch??

  7. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Aan de andere kant, we kunnen als psx-sensers ook gewoon blij zijn dat er iemand geheel vrijwillig vijf codes gratis weggeeft, toch??

    Ik wou toch zeggen, hahaha. En als je er dan ook nog een wint is het helemaal mooi 😉

  8. 1063 XP
    jonas46's avatar

    Hoi jonas,

    geen probleem hoor, kritiek mag. Ik heb niet zomaar 5 comments gekozen, het waren vijf PSX-sensers die een bericht op het OPC forum gepost hebben. Dat is net even iets anders dan ‘zomaar’ de codes posten. Ik had eerlijk gezegd geen idee of, en hoeveel reacties er zouden komen, dus wilde het ook niet te ingewikkeld maken.

    Maar, een volgende keer (als die er is) doe ik het wellicht anders, dus verbeter-voorstellen zijn welkom.

    Aan de andere kant, we kunnen als psx-sensers ook gewoon blij zijn dat er iemand geheel vrijwillig vijf codes gratis weggeeft, toch??

    Bedankt, nu is het voor mij ook een stuk duidelijker. Ik vind het zeer aangenaam dat we op een normale manier een discussie kunnen voeren, iets wat je tegenwoordig alsmaar minder tegenkomt. bedankt voor je antwoord en tof dat je dit soort giveaways wilt delen met de leden van psx-sense 🙂