Forum

Topic: Fifa ergernis

Anoniem's avatar

Hoi allemaal, wou even zeggen dat ik me verschrikkelijk erger aan fifa op de vita. voor een troffee moet ik 5 online wedstrijden achter elkaar niet verliezen. is me al een aantal keer gelukt maar op de een of andere manier, je weet hoe mensen zijn, als je 3-0 voor staat stoppen ze, en dan telt hij die winst niet bij mij mee, dus soms gaan ze pas in 80e minuut weg, hele tijd gespeeld, geen winst erbij. heb ik zo vaak. en zoals een uurtje terug had ik 3 keer gewonnen moest dus nog 2, sta ik 2-0 voor komt er zon fout bij het spel, dat met dat wel melden, niet melden. moest ik het spel soweiso sluiten, heeft hij opeens gewonnen. kan ik weer opnieuw. zo word het haast onmogelijk om die troffee te halen.

Hebben meer hier last van ben gewoon benieuwd. ik kan me hier in ieder geval flink aan ergeren.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 382 XP
    e-man's avatar

    quiters in fifa is te gay voor woorden. Echt zo iritant! Speel je ook op ps3?

  2. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Op ps3 is het anders… als de tegenstander online quit dat wordt er winst voor jou gerekend. Misschien een optie om zo snel mogelijk voor te komen en gaan anti-verdedigen?

  3. 382 XP
    e-man's avatar

    is dat op de vita sowieso niet dan?

  4. 247 XP
    robinho123's avatar

    ik speel wel op ps3 niet vaak meer bo2 maar op de vita alleen maar quiters en zo haal ik nooit hoger dan 3 keer achter elkaar, e-man op de vita als diegene quit krijg ik tenminste haast nooit winst bij me staaan als ik 5-4 voor sta en hij quit in 90e minuut krijg ik geen winst erbij. vandaar sta ik op op zoiets van 130 verloren 70 gewonnen terwijl dat lang niet klopt. maar het verlies komt er sowieso altijd bij te staan

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Gelukkig kan je op de console zoeken naar spelers met een laag DNF (did not finish) percentage.

  6. 89 XP
    050grunn's avatar

    Gelukkig kan je op de console zoeken naar spelers met een laag DNF (did not finish) percentage.

    Ooh echt waar en hoe kan je dat zien dan?

  7. 247 XP
    robinho123's avatar

    Mickvl inderdaad waar kan je dat zien, en nog wat dingen, is geen vraag maar gewoon fucking irritant. heb inmiddels rond de 200 wedstrijden online gespeeld op FIFA 13 ps vita. is er een troffee met speel 100 online wedstrijden. al lang gedaan, geen troffee. win een toernooi waar 64 teams aan meedoen. allang gedaan geen troffee. zo kan ik platinum ook niet halen -,-