Forum

Topic: Aanhalingstekens bij titel.

Anoniem's avatar

Geachte crew,

Vandaag kwam ik weer eens langs op de frontpage en kwam daar een uitspraak tegen die als titel werd gebruikt.

Het gaat over dit artikel;

‘PS4 zal niet gelimiteerd zijn aan de 15 minuten capture tijd’

Maar omdat het dus een uitspraak treft horen er dus aanhalingstekens bij omdat er geciteerd wordt.

Ook handig, omdat je via aanhalingstekens verwarring vermijdt.
Nu staat het er immers als een feit 😉

Met vriendelijke groet,

Djiero (sub zero)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Eigenlijk, zoals ik dat zie:
    “De PS4 lijkt op ‘een stuk zeep’ op de doos”, zegt een dronken lap.
    Aka, “ik zeg iets”, en ‘ik citeer een mening’.

  2. 1064 XP
    jonas46's avatar

    sorry hoor, maar om voor zo een peulenschil een topic te openen. dat vind ik toch wel onnodig he. om een paar eenvoudige aanhaaltekens, het is door dit soort posts dat psx-sense afgeschilderd wordt als pruts gamesite. wat helemaal niet waar is !

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    het is door dit soort posts dat psx-sense afgeschilderd wordt als pruts gamesite. wat helemaal niet waar is !

    Nonsens.

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Kun je toch ook gewoon PM-en? Helemaal een topic lijkt me wat teveel van het goede. Je zit overigens ook alsnog fout, en citaat is “” en niet ‘ en daarnaast klopt de titel gewoon omdat het onze eigen is en geen citaat betreft, vandaar het ontbreken van de aanhalingstekens.

    Topic gaat dan ook op slot.