Forum

Topic: Tritton Kunai

Anoniem's avatar

Ik heb een vraagje.

Ik heb vorige maand een Tritto Kunai aangeschaft voor op de ps3 en ben er echt tevreden over, maar kan je de micro ook gebruiken op de pc of gaat dat niet?
Groetjes

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Weet niemand dit nu? :/

  2. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Yep het werkt! Ik gebruik een laptop een op mn laptop zit zo’n rode microfoon ingang. Ik had de microfoon van mn Kunai losgemaakt van de headset en in die ingang van mn laptop gestopt en het klinkt goed.

    Ik had btw 2 opnames gemaakt, de een van de laptop microfoon en de ander van de Kunai microfoon en het verschil is duidelijk te horen.

  3. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Yep het werkt! Ik gebruik een laptop een op mn laptop zit zo’n rode microfoon ingang. Ik had de microfoon van mn Kunai losgemaakt van de headset en in die ingang van mn laptop gestopt en het klinkt goed.

    Ik had btw 2 opnames gemaakt, de een van de laptop microfoon en de ander van de Kunai microfoon en het verschil is duidelijk te horen.

    Oke dankjewel, straks eens proberen.

  4. 1 XP
    Bastiaanharing's avatar

    Weet jij misschien hoe ik mn in game geluid kan aan zetten op mn headset ik heb ook een kunai

  5. 257 XP
    iNSo's avatar

    Weet jij misschien hoe ik mn in game geluid kan aan zetten op mn headset ik heb ook een kunai

    Als het goed is heb je twee RCA (tulp) stekkers aan het uiteinde van je bekabeling van je headset die je kan doorverbinden met een SD kabel ( zo’n ps2 a/v kabel ).

    Als je die doorverbinding hebt gemaakt moet je nog even je audio instellingen van je ps3 op “meervoudige audio” zetten en dan zou het moeten werken