Forum

Topic: Win het ultieme gamepakket competitie

Anoniem's avatar

Dag allemaal,

ik was zojuist mijn dagelijkse dosis aan gamenieuws aan het bijwerken, wat natuurlijk inhoud dat ik ook even langs PSX-sense surf…maar ook langs het playstation blog.

Laat nu juist de laatste met een hele leuke competitie gestart zijn vanaf 9 augustus…(competitie duurt tot 31 augustus)

Je kunt het ultieme gamepakket winnen…nu hoor ik je vragen, wat is dat dan?
Het ultieme gamepakket bevat:
– PlayStation 4
– PlayStation 4 camera
– PS Vita
– PlayStation headset
– Sony Smart TV
– 1 jaar PS Plus

en dat alles kun je winnen door slechts een paar vragen te beantwoorden.

Mocht je niet winnen, dan maak je alsnog kans op 1 van de 10 PS Plus jaar abonnementen welke verloot zullen worden.

Heb zelf al meegedaan, maar wilde het jullie niet onthouden.
Je kunt middels onderstaande link meedoen aan de competitie.
http://blog.eu.playstation.com/2013/08/09/win-the-ultimate-gaming-package-with-playstation-plus/

succes!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Whaaaat! Dat zou echt zo awesome zijn.

  2. 2457 XP
    peyj's avatar

    Zag ik inderdaad in mn mail voorbij komen. Direct meegedaan 😀

  3. 1061 XP
    megafire777's avatar

    thx dude meegedaan. 5/5 goed denk ik:)

  4. 247 XP
    robinho123's avatar

    Wist ik niet, Thanks man!

  5. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Dankjewel! Meteen meegedaan! 🙂

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Bedankt voor dit berichtje ik had het nog nergens gelezen. Ook maar even meegedaan want zijn wel makkelijke vragen. Nu maar duimen voor een beetje geluk 🙂

  7. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ingeschreven! Mooie prijzen 🙂

  8. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Iedereen heel veel succes gewenst, neem aan dat de vragen niet TE moeilijk waren 😉 haha
    En laat zeker nog even weten mocht 1 van ons de gelukkige winnaar zijn.

  9. 382 XP
    e-man's avatar

    Laat me 1 x in mn leven wat winnen :p

  10. 87 XP
    5StarGbVk's avatar

    wil niet te opdringerig zijn en denken da ik toch niks heb gewonnen want dat heb ik toch nooit. maar als nog staat er nie vermeld wanneer de uitslag bekend word gemaakt ofzo??

  11. 2015 XP
    WJayW's avatar

    wil niet te opdringerig zijn en denken da ik toch niks heb gewonnen want dat heb ik toch nooit. maar als nog staat er nie vermeld wanneer de uitslag bekend word gemaakt ofzo??

    In de “terms & conditions” staat dat de winnaar binnen 30 dagen bericht krijgt, ik denk zelf dat er deze week wel een artikeltje komt op het playstation blog welke de winnaars bekend maakt.

    even afwachten nog dus, en hopen dat iemand van ons iets gewonnen heeft 😀

  12. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Meegedaan, en hopen op die hoofdprijs! Een jaartje PS+ zou ook niet verkeerd zijn!

  13. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Laat nu juist de laatste met een hele leuke competitie gestart zijn vanaf 9 augustus…(competitie duurt tot 31 augustus)

    Oh oh..

  14. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?

  15. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?

    Nog steeds aan het afwachten… zodra er iets bekend wordt zal ik gelijk dit forumartikel updaten.

  16. 87 XP
    5StarGbVk's avatar

    vandaag verscheen er een mailtje over #4ThePlayers – Win het ultieme PS4-gamepakket | Kun jij bewijzen dat jij de ultieme PS4-gamer bent?
    ~
    PlayStation 4 is de beste plek om te spelen dankzij dynamisch, verbonden gamen, krachtige graphics, hoge snelheid, geavanceerde personalisatie, goed geïntegreerde sociale mogelijkheden en vernieuwende functies voor een tweede scherm. PS4 combineert ongeëvenaarde content, meeslepende game-ervaringen, al je favoriete digitale entertainmentapps en exclusieve PlayStation-games. Het beste systeem voor de rasechte gamer.

    Nu kun je werkelijk alles uit PlayStation 4 halen met onze ultieme gamepakketwedstrijd. Het enige wat je hoeft te doen om kans te maken op onze geweldige prijs, is hieronder je e-mailadres invullen en zo snel als je kunt deze vragen over PS4 juist beantwoorden.

    Degene die alle vragen het snelst juist beantwoordt, wint de prijs

    Prijs
    De gelukkige winnaar krijgt

    1 PlayStation®4-systeem en 1 DUALSHOCK®4 draadloze controller
    1 Sony Bravia-tv – KDL – 40W905A
    1 PS Vita (Wi-Fi + 3G)
    1 Xperia Z1-smartphone
    3 PS4-games (Knack, Assassins Creed IV: Black Flag en Killzone: Shadow Fall)
    Voer hier je e-mailadres in. De tijd begint zodra je op Enter drukt, dus zorg dat je klaarstaat, en veel succes!

    Bron-Link > http://competition.software.eu.playstation.com/ps4_gamer/comp/locale/nl_NL

  17. 53 XP
    optiflex's avatar

    krijg deze error “Disallowed Key Characters.”

  18. 495 XP
  19. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    vandaag verscheen er een mailtje over #4ThePlayers – Win het ultieme PS4-gamepakket | Kun jij bewijzen dat jij de ultieme PS4-gamer bent?
    ~
    PlayStation 4 is de beste plek om te spelen dankzij dynamisch, verbonden gamen, krachtige graphics, hoge snelheid, geavanceerde personalisatie, goed geïntegreerde sociale mogelijkheden en vernieuwende functies voor een tweede scherm. PS4 combineert ongeëvenaarde content, meeslepende game-ervaringen, al je favoriete digitale entertainmentapps en exclusieve PlayStation-games. Het beste systeem voor de rasechte gamer.

    Nu kun je werkelijk alles uit PlayStation 4 halen met onze ultieme gamepakketwedstrijd. Het enige wat je hoeft te doen om kans te maken op onze geweldige prijs, is hieronder je e-mailadres invullen en zo snel als je kunt deze vragen over PS4 juist beantwoorden.

    Degene die alle vragen het snelst juist beantwoordt, wint de prijs

    Prijs
    De gelukkige winnaar krijgt

    1 PlayStation®4-systeem en 1 DUALSHOCK®4 draadloze controller
    1 Sony Bravia-tv – KDL – 40W905A
    1 PS Vita (Wi-Fi + 3G)
    1 Xperia Z1-smartphone
    3 PS4-games (Knack, Assassins Creed IV: Black Flag en Killzone: Shadow Fall)
    Voer hier je e-mailadres in. De tijd begint zodra je op Enter drukt, dus zorg dat je klaarstaat, en veel succes!

    Bron-Link > http://competition.software.eu.playstation.com/ps4_gamer/comp/locale/nl_NL

    Ik heb gewoon met meerdere emailadressen meegedaan, de vragne die je krijgt zijn ongeveer hetzelfde.
    Bij het eerste emailadres was ik pas na 2 minuten klaar met alles goed en bij de 3de na iets van 15 seconden 🙂

    Ik heb nu met 13(ongeluksgetal :() emailadressen de kans om te winnen maar ik denk niet dat ze het op die manier beslissen van wie de snelste is, ik denk dat ze gewoon kijken wie alles goed hebben en dan loten.