Forum

Topic: [GEZ] One Piece Pirate Warriors

Anoniem's avatar

Dus, iemand hier die One Piece Pirate Warriors kwijt wilt voor een redelijke prijs?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 57 XP
    kahraba's avatar

    Dus, iemand hier die One Piece Pirate Warriors kwijt wilt voor een redelijke prijs?

    ik raad je aan om je geld te bewaren en deel 2 gelijk te gaan halen omdat simple weg 1 ik ben een ontzettend grote op fan maar 1 heeft echt zat problemen plus het is tot en met de aller eerste begin van de timeskip dus ja ik raad je echt om gewoon te wachten op deel 2 komt toch bijna uit eind van deze maand daarin is er echt heeeeeeeel veeel voor je geld boven de 30 speelbare personages in de main story plus is zooo uitgebreid!!!

    dus ja dat is mijn eh tip voor je

  2. Redacteur - 629 XP
    Assasination-G's avatar

    ik raad je aan om je geld te bewaren en deel 2 gelijk te gaan halen omdat simple weg 1 ik ben een ontzettend grote op fan maar 1 heeft echt zat problemen plus het is tot en met de aller eerste begin van de timeskip dus ja ik raad je echt om gewoon te wachten op deel 2 komt toch bijna uit eind van deze maand daarin is er echt heeeeeeeel veeel voor je geld boven de 30 speelbare personages in de main story plus is zooo uitgebreid!!!

    dus ja dat is mijn eh tip voor je

    Ja dat was ik ook van plan maar weet je wat het is, het zit allemaal zo dicht bij de next-gen aan en voor 2 ga ik ook zeker niet de volle pond neerleggen van ik weet gewoon dat deze game zeer repetitief is :/