Forum

Topic: Ximon op je PS3 …..

Anoniem's avatar

Sinds vandaag heb je op je PS 3 toegang tot Ximon
Met een e-mailtje van playstation.com werd dit gemeld.
En verder is er geen nieuws over te melden, zelfs de officiële site zwijgt hier over. En ergens begrijp ik dat wel.

Mijn eerst reactie was mooi, eindelijk een begin naar iets groters Netflix, Pathethuis en misschien wel VideoUnlimited. Iets wat in de ons omringende landen al lang beschikbaar is en ons aan het eind van de zomer 2012 was beloofd. Tot op heden is het angstvallig stil gebleven rond Videounlimited in de Benelux.

Maar nu is er dan Ximon voor een 10.00 per maand voor Ximon+.
Naast Ximon+ is er nog pay per view en een prepaid pakket.
Mooi dacht ik, Ximon bestaat al een tijd, maar heb nooit de moeite genomen om te checken wat het allemaal behelst, eindelijk een video on demand dienst op de PS 3. en daar blijf het ook bij, al na het opstarten bekroop me het gevoel van “nee dit is het toch niet.” Voor de 10 euro in de maand is het aanbod te karig en vooral te oud. Voor de film catalogus hoef je al helemaal niet lid te worden want wat er wordt aangeboden is onbekend of al meerdere malen op tv geweest. Wat series betreft is het helemaal bedroevend, veel Europees en veel erg oud, Ha die Massa bijvoorbeeld, de straten maker op zee show. Daar wil je geen tientje in de maand voor betalen.

Natuurlijk smaken verschillen, en als je van europese prodcuties houdt of arthouse films en ben je erg nostalgisch aangelegd dan is Ximon een goed begin.

-tekst email-
“Ontdek een massa films en series via je PS3

Goed nieuws ! De app Ximon is nu beschikbaar via PlayStation. Ximon geeft je onbeperkt toegang tot films en series voor €9,50 per maand. Wekelijks nieuwe films en het beste op Nederlands filmgebied, Europese cinema en internationale arthouse. Van muziekfilm en fantasy tot de best Japanse animatie. Veel kijkplezier!”

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. Mechromancer's avatar

    Sinds vandaag heb je op je PS 3 toegang tot Ximon
    Met een e-mailtje van playstation.com werd dit gemeld.
    En verder is er geen nieuws over te melden, zelfs de officiële site zwijgt hier over. En ergens begrijp ik dat wel.

    Mijn eerst reactie was mooi, eindelijk een begin naar iets groters Netflix, Pathethuis en misschien wel VideoUnlimited. Iets wat in de ons omringende landen al lang beschikbaar is en ons aan het ein van de zomer 2012 was beloofd. Tot op heden is het angstvallig stil gebleven rond Sinds vandaag heb je op je PS 3 toegang tot Ximon
    Met een e-mailtje van playstation.com werd dit gemeld.
    En verder is er geen nieuws over te melden, zelfs de officiële site zwijgt hier over. En ergens begrijp ik dat wel.

    Mijn eerst reactie was mooi, eindelijk een begin naar iets groters Netflix, Pathethuis en misschien wel VideoUnlimited. Iets wat in de ons omringende landen al lang beschikbaar is en ons aan het eind van de zomer 2012 was beloofd. Tot op heden is het angstvallig stil gebleven rond Videounlimited in de

    ik zie dubbel of niet?

  2. 24 XP
    Mutts's avatar

    ik zie dubbel of niet?

    Oeps voutje 😉 tekst is aangepast.