Forum

Topic: Hoeveel PS4`s worden er per dag gemaakt?

Anoniem's avatar

heeft iemand enig idee met nog 2 a 3 maanden voor de release hoeveel er al gemaakt zijn?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 496 XP
    T_inus's avatar

    Ik las ergens, kan het linkje niet meer vinden helaas, dat als ze op volle toeren draaien er een miljoen consoles per maand van de loopband komen.

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik las ergens, kan het linkje niet meer vinden helaas, dat als ze op volle toeren draaien er een miljoen consoles per maand van de loopband komen.

    Ze mochten er dan wel zo een paar laten afvallen 😛

  3. 69 XP
    simssmully123's avatar

    Ik las ergens, kan het linkje niet meer vinden helaas, dat als ze op volle toeren draaien er een miljoen consoles per maand van de loopband komen.

    dus dat betekent dat er al ongeveer tussen de 6 en 8 miljoen zijn. hoeveel pre-orders zullen er dan wel niet zijn?

  4. 382 XP
    e-man's avatar

    Ik las ergens, kan het linkje niet meer vinden helaas, dat als ze op volle toeren draaien er een miljoen consoles per maand van de loopband komen.

    Wow!!

  5. 496 XP
    T_inus's avatar

    Ik heb het eens terug zitten zoeken en dat klopt niet helemaal wat ik zei haha. En als ik er nu zo over nadenk is het ook wel erg veel, 1 miljoen per maand…

    Check onderstaant filmpje (wat hij zegt zijn niet de werkelijke cijfers maar wat hij verwacht als hij kijkt naar vorige generaties en andere consoles)
    http://www.youtube.com/watch?v=u7NoOy31-Ck

    Hij heeft het eerst over 1 miljoen per maand en daarna 350k per maand, ik denk dat dat laatste wat realistischer is….

  6. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Ik heb het eens terug zitten zoeken en dat klopt niet helemaal wat ik zei haha. En als ik er nu zo over nadenk is het ook wel erg veel, 1 miljoen per maand…

    Check onderstaant filmpje (wat hij zegt zijn niet de werkelijke cijfers maar wat hij verwacht als hij kijkt naar vorige generaties en andere consoles)
    http://www.youtube.com/watch?v=u7NoOy31-Ck

    Hij heeft het eerst over 1 miljoen per maand en daarna 350k per maand, ik denk dat dat laatste wat realistischer is….

    ik zou zelf wel eens een ps4 willen monteren

  7. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat er 2 PS4 fabrieken zijn of dat hij in 2 landen geproduceerd word maar dan zullen ze wel afhankelijk zijn van chipfabrikant oid lijkt me

  8. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Voor de wereldwijde release zal Sony tussen de 3 en de 4 miljoen PS4´s beschikbaar hebben, welke dan gelijk uitverkocht zijn denk ik. Sony wil natuurlijk op launchday voor iedereen die er eentje wil er één klaar hebben, maar teveel produceren is ook niet goed, want dan liggen er allerlei consoles op de planken wat niet heel mooi staat.

    Naar geruchten is de productie al een tijdje van start en wel bij Foxconn. Idd, het bedrijf waar ze netten tussen de gebouwen hebben hangen om te voorkomen dat werknemers sterven na zelfmoord door van de daken af te springen. Ik gok dus 3 of 4 miljoen bij launch en dan 1 miljoen per maand.

  9. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Voor de wereldwijde release zal Sony tussen de 3 en de 4 miljoen PS4´s beschikbaar hebben, welke dan gelijk uitverkocht zijn denk ik. Sony wil natuurlijk op launchday voor iedereen die er eentje wil er één klaar hebben, maar teveel produceren is ook niet goed, want dan liggen er allerlei consoles op de planken wat niet heel mooi staat.

    Naar geruchten is de productie al een tijdje van start en wel bij Foxconn. Idd, het bedrijf waar ze netten tussen de gebouwen hebben hangen om te voorkomen dat werknemers sterven na zelfmoord door van de daken af te springen. Ik gok dus 3 of 4 miljoen bij launch en dan 1 miljoen per maand.

    Lekker bedrijf is dat dan…

  10. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Lekker bedrijf is dat dan…

    Apple’s Iphone 5 is daar ook in productie. Niet overal is de arbeidswet hetzelfde.

  11. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Prima oplossing die netten, zou je dus ook ff als uitlaatklep kunnen gebruiken, na weken n hoop stress ff een duikvlucht maken 🙂

  12. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Apple’s Iphone 5 is daar ook in productie. Niet overal is de arbeidswet hetzelfde.

    In frankrijk handen bij Orange ook verschikkelijk veel zelfmoorden. Dus ook in Europa is het niet koek en ei.

  13. 195 XP
    sabasNL's avatar

    Foxconn maakt producten voor:
    Acer Inc.
    Amazon.com
    Apple
    Cisco
    Dell
    Hewlett-Packard
    Intel
    Microsoft
    Motorola Mobility
    Nintendo
    Nokia
    Samsung Electronics
    Sony
    Toshiba
    Vizio

    Dus een klein bedrijf is het helaas niet. Maar heel hard gezegd, is het nou eenmaal zo dat er voor onze (zoinzo relatieve) welvaart anderen moeten lijden. Het kan helaas niet anders, wat jammer is. Het houdt die Playstation 4 wel op 399 euro…

    Maar even terug naar originele topic:
    Weet iemand welke retailers in Nederland de PS4 nog verkopen? Ik weet zeker dat ik hem ga halen (hopelijk in 2013 iig), maar laatste tijd ben ik toch wat voorzichtiger met pre-orderen van alles wat van de gaming industrie komt (mede dankzij EA…).

  14. 1121 XP
    digitalj8's avatar

    Ik zou die PS4’s wel willen zien bij het programma “How It’s Made” op Discovery. 😀

  15. 496 XP
    T_inus's avatar

    Maar even terug naar originele topic:
    Weet iemand welke retailers in Nederland de PS4 nog verkopen? Ik weet zeker dat ik hem ga halen (hopelijk in 2013 iig), maar laatste tijd ben ik toch wat voorzichtiger met pre-orderen van alles wat van de gaming industrie komt (mede dankzij EA…).

    Ik denk als je op de release dag, op tijd, bij bijvoorbeeld een Media Markt gaat kijken je hem nog wel kunt krijgen 🙂 Maar dat is een aanname natuurlijk

  16. 195 XP
    sabasNL's avatar

    Ik had net gezien dat MyCom nog reserveringen aanneemt voor de eerste release week, dus das mooi meegenomen!