Forum

Topic: GTA V splitscreen / co-op ??

Anoniem's avatar

Er is natuurlijk al een hoop bekend over GTA V,

zo hebben we paginas vol met informatie over de singleplayer, vergezeld door heel wat beelden.

En sinds kort ook een trailer over de multiplayer! Met tonnen informatie 🙂

Maar…. aangezien GTA V zich wederom in Los Santos afspeelt, net zoals in GTA San Andreas. Krijgen we dan ook dezelfde (of mischien een nog beter uitgewerkte) co-op modus?? Of mischien zelfs een 2-player splitscreen! ???

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1061 XP
    megafire777's avatar

    denk het niet. coop wordt de multiplayer gta online. bank overvallen met vrienden. racen politie uitmoorden. enz

  2. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Co-op lijkt me geweldig, maar dan wel online
    Splitscreen daarentegen niet, denk dat dat niet mogelijk is met hoe de game er nu uitziet op de ps3
    Mag al blij zijn dat dit nog mogelijk is!

  3. 195 XP
    sabasNL's avatar

    Het lijkt me sterk dat GTA V splitscreen ondersteunt. Bovendien begint splitscreen uit de mode te raken omdat online multiplayer niet alleen makkelijker en uitgebreider kan zijn, het is ook populairder en tegenwoordig hebben erg veel mensen wel een console in huis. Tegenwoordig ga je vaker met z’n 2en een potje online doen dat je met z’n 2en achter hetzelfde beeldscherm zit.

    Plus zoals hierboven wordt genoemd, Rockstar probeert vooral de nadruk te leggen op GTA Online, en technisch is een co-op modus misschien teveel gevraagd voor de PS3 (en Xbox 360)

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Zou wel leuk zijn als het er weer instoppen zoals je bij GTA SA had. Een mogelijkheid om met twee spelers offline op één scherm te spelen. Maar ik denk dat met de komst van GTA Online zoiets niet meer zal komen.