Forum

Topic: microsoft heeft een probleem ?

Anoniem's avatar

Microsoft heeft de xbox one uitgesteld naar 2014, dat weten velen onder jullie waarschijnlijk al. Maar na eens op de gamemania website te kijken zag ik dat de xbox one een speciale day one editie heeft, welke een speciale controller bevat. deze controller is bedrukt met hierop “Day One 2013”.

Nu voelen jullie de bui waarschijnlijk al hangen! wat gebeurt er met al deze geproduceerde pakketten? op de controller staat namelijk 2013 wat nu natuurlijk niet meer klopt! zal Microsoft hierdoor grote verliezen lijden?!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Haha wtf???
    Wat maak je je druk om de xdoos 2013 sticker op Controller 😛

  2. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Haha wtf???
    Wat maak je je druk om de xdoos 2013 sticker op Controller 😛

    ik maak me er niet druk om, ik vind het gewoon fucking leuk ! fail xbox!

  3. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    ik maak me er niet druk om, ik vind het gewoon fucking leuk ! fail xbox!

    Haha cool 😉
    Nee maar ff serieus ik denk dat Ze dan gewoon 2014 op plakken

  4. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Haha cool 😉
    Nee maar ff serieus ik denk dat Ze dan gewoon 2014 op plakken

    wat dus tot verliezen lijdt, als ze hiervoor mensen moeten betalen, wat ik denk is dat ze de consoles gaan gebruiken waar hij wel in 2013 uitkomt! heeft microsoft spijtig genoeg geluk, ze hebben de xbox one regio vrij gemaakt !

  5. 9 XP
    ThaGirl's avatar

    Microsoft heeft de xbox one uitgesteld naar 2014, dat weten velen onder jullie waarschijnlijk al. Maar na eens op de gamemania website te kijken zag ik dat de xbox one een speciale day one editie heeft, welke een speciale controller bevat. deze controller is bedrukt met hierop “Day One 2013”.
    http://www.gamemania.be/game_images/games/000000000000028855_GM_SCREEN_0002_M.JPG
    Nu voelen jullie de bui waarschijnlijk al hangen! wat gebeurt er met al deze geproduceerde pakketten? op de controller staat namelijk 2013 wat nu natuurlijk niet meer klopt! zal Microsoft hierdoor grote verliezen lijden?!

    De Xboxone komt gewoon dit jaar uit in o.a. Amerika, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en nog een paar landen.
    Nederland en nog wat andere kleine landen zijn een te kleine afzetmarkt vindt Microsoft en Sony trouwens ook.

  6. 40 XP
    nrm01's avatar

    De Xboxone komt gewoon dit jaar uit in o.a. Amerika, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en nog een paar landen.
    Nederland en nog wat andere kleine landen zijn een te kleine afzetmarkt vindt Sony.

    dat laatste moet microsoft zijn

  7. 9 XP
    ThaGirl's avatar

    dat laatste moet microsoft zijn

    Ik zag het te laat, inmiddels veranderd.

  8. 1061 XP
    megafire777's avatar

    dat laatste moet microsoft zijn

    we mogen met de benelux dan wel een klein afzet gebied zijn maar wie het kleine niet eert;) en als sony hem hier wel op tijd brengt winnen ze ons hoor;)

  9. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    we mogen met de benelux dan wel een klein afzet gebied zijn maar wie het kleine niet eert;) en als sony hem hier wel op tijd brengt winnen ze ons hoor;)

    @basserto Over de PS4 release hoef je je geen zorgen te maken, de #PS4 zal dit jaar verkrijgbaar zijn in Nederland
    de ps4 komt dus in nederland in 2013 gewoon uit

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Er is een mooie website, voor als je wilt weten of de Xbox One heeft gefaald:
    http://isxboxonedoomed.com/

  11. 40 XP
    nrm01's avatar

    Er is een mooie website, voor als je wilt weten of de Xbox One heeft gefaald:
    http://isxboxonedoomed.com/

    dat is zeer goed

  12. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Er is een mooie website, voor als je wilt weten of de Xbox One heeft gefaald:
    http://isxboxonedoomed.com/

    Haha lol, dat is een duidelijk antwoord xP

  13. 2457 XP
    peyj's avatar

    Voor Xbox fans is het een bittere pil, maar ik moest zelf wel een beetje lachen toen ik het las. Eerst al slechte promotie toen ze de xbox one presenteerde. Daarna gaven ze toch toe en passen alles aan. En als kers op de taart stellen ze nu ook nog eens de release uit. Ik verwacht dat heel wat mensen een pre orders gaan annuleren voor een PS4. Straks komen ze in 2015 met een xbox one slim :P. Ik denk zelf dat Microsoft hun fans even wil uitmelken.

  14. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb nog vrienden die helemaal fan zijn van de Xbox en Nintendo.
    Ik bedoel…waren!

    Nu zijn ze alleen nog Nintendo fans, en eventueel PlayStation fans.

  15. Mechromancer's avatar

    fail!