Forum

Topic: [TK] LEGO Batman 2: DC Superheroes

Anoniem's avatar

Te koop wegens uitgespeeld. Bijzonder leuke Lego game, met behoorlijk veel replay-value door de combinatie van een verhaal-modus en vrij spelen. Voor elke LEGO fan zal het spel wel bekend zijn, neem ik aan. Wil je toch meer weten over het spel, vraag dan vooral.

Het spel is in prima staat, en kost 12,50. Het spel is in Veenendaal af te halen, maar kan voor 2 Euro verzendkosten ook opgestuurd worden. Ik ben een vertrouwde verkoper hier op de site.

Belangstelling? Stuur bij voorkeur even een DM, maar hier reageren kan ook.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Platform?

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ow, sorry, niet vermeld. Vita!

  3. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Te koop wegens uitgespeeld. Bijzonder leuke Lego game, met behoorlijk veel replay-value door de combinatie van een verhaal-modus en vrij spelen. Voor elke LEGO fan zal het spel wel bekend zijn, neem ik aan. Wil je toch meer weten over het spel, vraag dan vooral.

    Het spel is in prima staat, en kost 12,50. Het spel is in Veenendaal af te halen, maar kan voor 2 Euro verzendkosten ook opgestuurd worden. Ik ben een vertrouwde verkoper hier op de site.

    Belangstelling? Stuur bij voorkeur even een DM, maar hier reageren kan ook.

    Heb hem vorige week gekocht bij game mania, anders had ik hem graag van je overgenomen!, is een makkelijke platinum trophy 😛

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Spel is verkocht, dit draadje kan op slot.