Forum

Topic: PS4 release 29/11 .

Anoniem's avatar

Nu ben ik toch benieuwd wat jullie na de aankondiging dachten .

Ik was content dat ik dit jaar nog voor december mag mijn ps4 halen .
Omdat ik vanaf 17 september iets te doen heb op ps3 .
In September GTA V , in oktober Beyond 2 souls en ja in november is hij er
PS4 .

Maar ik vraag of het jullie ook allemaal zo goed uitkomt ?
Zijn de launchgames wel wat je er had verwacht ?
Persoonlijk vind ik van ja een 1/3 launchgame gratis en Watch_Dog .

Zijn er nog gamers die twijfelen om nu al ps4 te kopen en hem gaan cancelen .
Ik zou graag eens jullie mening weten , twijfel niet en plaats je eigen gedacht .
Is jullie mening verandert sedert E3 na Gamecom , enz .

Zoals je kon lezen is het eigenlijk heel goed mijn planning lukt is dit ook zo bij jullie ?
MVG tyger1

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Heb met opzet gewacht om een ps4 te gaan kopen… er komen voor mij nog meer games uit op de ps3 die ik kan spelen voordat ik naar de next gen over hoef te stappen, dat en ik had het geld toch nog niet.
    Ik vermaak me wel met GTA V, Batman AO, Beyond 2 Souls en GT6 (en de ICG van psplus)… dus tegen de tijd dat ik een ps4 koop is de 2e zending er al (miss de 3e zelfs), met de stiekume hoop dat er dan al wat betere bundels met extra games en/of controllers zijn.

  2. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Ik ben ook wel tevreden (uiteindelijk) met de release dit jaar. Ik vindt het wel een beetje jammer dat we 2 weken langer moeten w8ten dan die Amerikanen. Ik had verw8 dat hij wereldwijd op dezelfde dag werd released. Zal wel te maken hebben dat de xbone hier is uitgesteld. Geen druk voor Sony in europa, dan maar de druk opvoeren voor Microsoft in Amerika (PS4 eerder uitbrengen daar). Nu Microsoft zo zwak staat moet je je kans grijpen toch.

    Ik heb hem al sinds begin juni in de pre-order staan en dat blijft zo. Ik heb geen planning dus mij maakt het niets uit wanneer die had gekomen. Ik zie hem het liefst morgen verschijnen.

    Ik vindt dat er genoeg launchgames zijn. En er zit nog genoeg in de pijplijn voor later. Ik heb wat dat betreft alle vertrouwen in Sony.

    Ik blijf achter Sony staan, altijd al gedaan. Vanaf de eerste playstation ben ik er al bij, en dit is misschien dan ook niet de laatste die er komt. Maar in de toekomst kijken is moeilijk vandaar misschien.

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ik vind het een mooie datum. Eerst nog wat PS3-games uitspelen, waaronder backlog, Puppeteer en Beyond. Daarna knallen met de PS4 (pre order: Watch_Dogs / AC: BF / FIFA14 / Knack).
    Het enige ‘nadeel’ voor mij is dat een collegaatje die vrijdag en zaterdag haar bruiloft viert (damn… the timing! haha), en dat ik de week erna misschien wat lastig vrij kan nemen. Maar ach, dan schuiven we die ‘PS4-vakantie’ gewoon even op 😛

  4. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    tsja, ik volg het allemaal wel de ps4 hype..maar ik heb nog een waslijst aan games die ik op de ps3 wil spelen ik wacht sowieso nog een jaar ermee en kijk volgend jaar in november/december wel of ik een ps4 haal. Uiteindelijk zal hij wel komen de vraag is alleen wanneer, ik loop dus steeds zo’n jaar achter denk ik haha.