Forum

Topic: Gamescom e ticket

Anoniem's avatar

Hallo
Heb ticket via gamescom site.
Nou heb ik deze geprint alleen staan er een hele boel tekst op en ook 2 kaartjes.
1 voor gamescom
1 voor Ov.
Moet ik die nu uitknippen of hoe werkt dit?
Sorry maar dit word me 1ste x.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Goede vraag, als je er verder geen instructies bij gekregen hebt raad ik je aan om eventueel een kopie te maken… of een schaar mee te nemen zodat je het ter plekke uit kunt knippen indien nodig.

    Ben zelf 2 jaar geleden op gamescom geweest, maar de kaarten waren toen besteld door een maatje van mij.. ik hoefde alleen maar te rijden.

  2. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Goede vraag, als je er verder geen instructies bij gekregen hebt raad ik je aan om eventueel een kopie te maken… of een schaar mee te nemen zodat je het ter plekke uit kunt knippen indien nodig.

    Ben zelf 2 jaar geleden op gamescom geweest, maar de kaarten waren toen besteld door een maatje van mij.. ik hoefde alleen maar te rijden.

    Ja hรจ haha ๐Ÿ™‚
    Heb je tip gepakt.
    Heb nu 2x zon formulier,1 heb ik uitgeprint en de ander in z’n geheel.
    Dan is het altijd goed!
    Thanks voor je tip man.
    Groetjes Leroy

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Geen probleem ๐Ÿ˜€ veel plezier alvast en laat nog ff weten hoe je het vond.

  4. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Het staat er gewoon op hoor, wat het is.

    Het kleinere groene kaartje is je entree-bewijs. De grotere zwart-witte kaart is je vervoersbewijs voor openbaar vervoer, zoals je zelf al aangeeft, indien je hier gebruik van wil maken. Deze zijn alleen in combinatie te gebruiken. Mocht je dus ook de terugweg gebruik willen maken van het OV, dien je het printje goed te bewaren. Entreebewijs hoef je niet in te leveren bij binnenkomst, alleen de barcode moet je scannen bij een poortje.

    Have fun! Het is bijna zover!

  5. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Thanks zal ik zeker doen ๐Ÿ™‚
    Lijkt me nu zeer gaaf met de ps4!
    Thanks allemaal.