Forum

Topic: PAYDAY 2 trophy hulp gezocht!!!

Anoniem's avatar

Geachte gamers

Bij deze ben ik al zogoed als dichtbij de platina van payday 2. Maar ik heb nogal problemen met 3 trofeeën.

Ik heb namelijk elke unlockte trofee solo gedaan. En ben vanaf gisteren weer actief op psn. Dus vanaf nu kan ik weer online. Hierbij zoek ik dus spelers die een paar trofeeën willen farmen. Ja oké het klinkt gek maar het is wel degelijk
………….
Trofee 2: Capuchino to go, please!

Deze is eigenlijk zeer eenvoudig maar raar genoeg heb ik hem nog nooit tegen gekomen 🙁

Wat moet je doen?

Speel framing frame op easy voor tijd te winnen…
Steel de paintings stealth voor meer tijd te winnen
Wanneer je escape’d zorg dan dat je een aussalt triggert… Schiet bv in het museum …

Wanneer de aussalt bezig is… Escape!
Stap 2 eens dit gedaan: hoop nu voor de café escape te krijgen!

Stap 3 succes= we hebben het!!!! Nu moeten we gewoon elk een painting pakken wanneer de van arriveert…. Gooi je binnen de 30 seconden alles erin+ de escape…

Stap 3 fail= repeat proces 🙁

NOTES: bovenstaande trofeeën mislukt? Tijdens een escape kan je je laten dood gaan voor een re-try 🙂 zo heb je 100% zeker de trofee 🙂

Day 1= max 10 minuten, minimum 5 minuten
(6+ paintings+ de aussalt zou je meer kans moeten geven voor de café escape te krijgen…)
…..
trofee 3: zeer makkelijk maar vergt communicatie en skills…. SHORT FUSE

Op de rats missie…

Day 1 laat het lab ontploffen door een verkeerd ingrediënt toe te voegen…
Day 2 pak de Intel
Day 3: trofee time!!!

Hier kan je het altijd halen en is er gelukkig geen random event voor deze trofee…

Wat moet je doen?
1 kill elke mandoza op de bus
2 open elke money bag maar steel nog geen geld!!!!!
3 schiet elke ruit kapot
4 ZORG DAT JE FAST HANDS ASED HEBT!!!! Met dit kan je in nog geen seconde het geld pakken…
5 communiceer met je team: 3, 2, 1… Op een pakt iedereen elke 2 bags… Zorg dat een iemand er toch zeker 3 heeft…
6 GA UIT DE BUS!!! DE BUS GAAT ONTPLOFFEN!!!
7 wacht op de mini shopper, gooi de 7 bags erin.. Escape
8 de trofee is van ons!!!!

NOTES: HEB JE FAST HANDS NIET? Geen probleem. Reset gewoon jouw skill tree. Je krijgt al je punten terug+ nog wat geld dat je geïnd had… Natuurlijk niet meer alles 🙁

DEFUSE DE BOMMEN NIET!!!!! DE TROFEE HEEFT DEZE DISCRIPTIE=
Take 7 money bags on rats:day 3 without defusing the bombs!!!!!!!!
……
Zo wie wil er helpen??
…..
THEY BAGGIN THEY HATIN: VERGT EEN GOEDE KOK, EN VEEL GEDULD!! Elke 40 minuten weet je pas of het iets heeft opgeleverd 🙁
CAPUCHINO TO GO, PLEASE! Vergt geduld, maar kan je snel na elkaar repeaten… Elke 10 minuten
SHORT FUSE: COMMUNICATIE EN IS VERSCHRIKKELIJK EASY!!!! Elke minuut kan je dit opnieuw proberen… Je moet gewoon je laten doodgaan indien je hebt gefaald zodat je het opnieuw kan proberen… Als iedereen fast hands heeft en goed communiceert hebben we dit in no time!!!

ADD ME: vlieg123
Onderwerp: payday 2 trophy: (voeg hier de trofee in)

Mvg
Michael

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Oke enkel nog short fuse en capuchino to go please….

    IK HEB DE THEY SEE ME BAGGIN, THEY HATIN SOLO GEDAAN!!!!! Tot nu toe is mijn payday 2 volledig solo gedaan. Enkel short fuse is onmogelijk offline..

    THEY SEE ME BAGIN, THEY HATIN : solo gedaan
    SHORT FUSE: zie hier de video indien jullie me niet begrijpen
    http://www.youtube.com/watch?v=w9D1BINHWbo

    NOTE: dit is de traagste weg… Je kan ook gewoon de skill fast hands volledig upgraden. Dan kan je veel sneller bags pakken. Ik ben een ghost/mastermind speler dus ik kan zeer snel lopen.

    CAPUCHINO TO GO PLEASE: ZORG DAT JE DE CAFÉ ESCAPE HEBT EN DE TROFEE ZAL 100% zeker van ons worden. Het probleem is dat ik deze escape nog nooit ben tegen gekomen 🙁

    Hopelijk wilt er iemand helpen? We zijn al met 3 maar voor de zekerheid moeten we 4 spelers hebben… 5 voor een reserve 😀

    NOTE 2: je kan alles opnieuw doen door je dood te laten gaan… Dus we kunnen dit zeker binnen de 10 minuten halen

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    En jupla, bij deze Ben ik level 100. Ik heb juist nog short fuse en capuchino to go, please nodig. In maar liefst mijn 100 levels heb ik de cafe escape nooit gehad…

    Ik ben dan maar op crimenet gaan zoeken voor deze escape. Ik heb hem eindelijk tegengekomen en dan gaat de host efkes leaven wegens het denken van dat we zijn game saboteren… We waren gewoon ons dood aan het laten gaan zodat we we hem gegarandeerd konden halen… En dan moet diene fucking host efkes leaven :MAD

  3. 1870 XP
    R*forever's avatar

    BEDANKT VOOR HET TOPIC TE BEKIJKEN EN ME TE LATEN STIKKEN… ALSOF DAT NIEMAND HIER EEN PAYDAY 2 game heeft liggen???

    anyways: bij deze heb ik de game volledig solo uitgespeeld. Behalve de short fuse trophy heb ik Co.-op moeten doen..
    na uren zoeken heb ik een groepje gevonden, tan nogwel in Frans :P. Maar het is gelukt…

    We waren maar met 3

    Try 1: 6 bags
    Try 2 7 bags, dood
    Try 3 bommen waren per ongelukt geactiveerd 😛
    Try 4 publiek… Een of andere troll activeert de bommen
    Try 5: Friends only server: 6 bags
    Try 6: 6 bags
    Try 7 5 bags
    Try 8: 9 bags!!! Elk 3 en in de chopper gestoken: BAM platina baybe!

    http://card.psnprofiles.com/1/vlieg123.png

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    BEDANKT VOOR HET TOPIC TE BEKIJKEN EN ME TE LATEN STIKKEN… ALSOF DAT NIEMAND HIER EEN PAYDAY 2 game heeft liggen???

    anyways: bij deze heb ik de game volledig solo uitgespeeld. Behalve de short fuse trophy heb ik Co.-op moeten doen..
    na uren zoeken heb ik een groepje gevonden, tan nogwel in Frans :P. Maar het is gelukt…

    We waren maar met 3

    Try 1: 6 bags
    Try 2 7 bags, dood
    Try 3 bommen waren per ongelukt geactiveerd 😛
    Try 4 publiek… Een of andere troll activeert de bommen
    Try 5: Friends only server: 6 bags
    Try 6: 6 bags
    Try 7 5 bags
    Try 8: 9 bags!!! Elk 3 en in de chopper gestoken: BAM platina baybe!

    http://card.psnprofiles.com/1/vlieg123.png

    Ja… ik denk dat niemand deze game zo uitgebreid speelt als jij:P..

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ja… ik denk dat niemand deze game zo uitgebreid speelt als jij:P..

    Raar genoeg kreeg ik het meeste Spanjaarden in die game… Hoe zou dat nu toch komen 😛