Forum

Topic: HELP: Sony vegas probleem geen geluid

Anoniem's avatar

Ik heb een probleem. Ik heb een paar video’s gemaakt met mijn Roxio game capture, en daarna wil ik ze renderen in sony vegas. Nu is het een AVCHD file, en die kan ik gewoon open met windows media player en het beeld en geluid doet het. Maar als ik bestand in sony vegas zet krijg ik het bericht; ‘Do you want to set your project video settings to match this media?’ En dan kan ik ja en nee kiezen. Maar bij alle 2 de keuzes, als het filmpje er dan is heb ik geen geluid maar wel beeld. Als iemand me misschien zo kunnen helpen zou ik daar heel blij mee zijn :D!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik denk dat of je kabels niet goed zijn aangesloten van je Roxio, of het geluid van je PS3 staat niet op AV ipv HDMI.

  2. 53 XP
    Mitch's avatar

    Check je kabels even goed.

    Wat ook nog kan (Lijkt me heel sterk) heb je wel een audio line in SV? Anders even toevoegen er aan!

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Misschien een aantal codec-packs installeren? Quicktime Pro installeren helpt ook wel eens, misschien niet met dit probleem maar sowieso handig om dat geïnstalleerd te hebben.